9/27/2012

Recenzja szamponu Syoss Silicone Free Color .

Tak jak pisałam wcześniej -dzisiaj przedstawiam moją opinię na temat tego szamponu.Postarałam się i  przetestowałam go na kilka sposobów-tzn przed farbowaniem ,chociaż cały czas mam kolor na włosach i tuż po nałożeniu nowej farby na włosy aby sprawdzi dokładnie efekty.Zarówno wcześniej ,jak i tuż po nałożeniu nowego koloru na włosy szampon spisał się bardzo dobrze sprawiając ,że ja i moje włosy cieszymy się bardzo z koloru i blasku jaki się wytwarza po umyciu  .U mnie objawiało się to uśmiechem a włosy odwdzięczają się świetnym wyglądem.Każde kolejne użycie tego produktu utwierdza mnie w przekonaniu,że na dłużej zagości on na mojej półce i będzie towarzyszył moim włosom i dbał o nie aby były pełne życia ,błyszczące,gładkie i odpowiednio będą się rozczesywały oraz układały.To są właśnie zalety tego jak się spisuje na moich włosach ten oto szampon.Ładny zapach , przejrzysty kolor i delikatna piana powstająca przy myciu też ma znaczenie ,gdyż to dodatkowa przyjemność użytkowania.Opakowanie jest duże i  na pewno wystarczy na dłuższy czas.Teraz dla mnie odpowiednia pielęgnacja włosów= obecnością na mojej półce produktu Syoss Silicone Free Color :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz