10/15/2012

Joanna Naturia - peeling myjący oraz żel pod prysznic z żurawiną.

Przetestowałam peeling z żurawiną ,jak również żel pod prysznic dzięki serwisowi http://www.bangla.pl .Zacznę od tego,iż tuż po użyciu czuję piękną woń w całej łazience. Na skórze nie utrzymuje się zbyt długo zapach ,lecz to dla mnie nie jest minusem,gdyż nie lubię intensywnych zapachów a do tego zawsze i tak nakładam balsam,więc tak,czy siak zapach ulotniłby się.



Peeling  spełnia swoją rolę doskonale, jest drobnoziarnisty, drobinek ścierających jest bardzo dużo-szczerze powiedziawszy to pierwszy raz używałam takiego produktu i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył .Pieni się średnio, ale dobrze usuwa martwy naskórek,jest odpowiedniej konsystencji- idealnie się rozprowadza ,najlepiej na mokrym ciele,sprawia,że skóra jest gładka ,bardziej miękka . Po wyjściu spod prysznica moja skóra jest dobrze przygotowana aby nałożyć balsam i wtedy się super wchłania. Stosuję go co kilka dni i to mnie bardzo zadowala.Jest kilka wersji zapachowych,więc każdy znajdzie coś dla siebie odpowiedniego.Cena również jest bardzo dobra ,więc można "zaszaleć" na zakupach :)

A teraz o żelu słów kilka.




Jest to na pewno dobry produkt w bardzo korzystnej cenie. Zawartości opakowania miła dla oka za sprawą przepięknych kolorów jakie posiadają te produkty.Przezroczyste opakowanie pozwala podglądać zawartość.Sprawdza się podczas codziennego używania,sprawiając,że skóra jest delikatna,miła w dotyku .Żel z żurawiną ma raczej słodkawy zapach ,bardzo przyjemny dla mnie ,jestem zwolenniczką takich aromatów .Jest również wydajny,fajnie się rozprowadza  ,pozostawiając póżniej delikatny zapach i skórę gotową na dalszą pielęgnację nawilżającą.Zamierzam wypróbować inne warianty zapachowe,dodam,że wszystkie wyglądają bardzo kusząco i zastanawiam się jaki wybiorę - pewnie zrobię to spontanicznie  .

4 komentarze:

  1. Ja przyznają że mam słabość do tych peelingów... uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja,racja - są bardzo fajne - te kolory bardzo przyciągają uwagę :)

      Usuń
  2. Mam żel peelingujący z limonką, jest obłędny :) Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń