10/08/2012

Żel antycellulitowy Good-bye Cellulite - Nivea.

Jest to produkt,który ma fajne, zgrabne opakowanie- wielkością w sam raz ,nie za małe ,na pewno wystarczy na jakiś czas. Stosuję od jakiegoś czasu,tzn już około miesiąca i faktycznie widzę efekty na swojej skórze.Stała sie gładsza,bardziej napięta a cellulit mniej widoczny,zwłaszcza na udach.



Kolejnym plusem dla mnie jest fajna,prawie lejąca konsystencja,która szybko i fajnie się wchłania i piękny kolor  niebiesko-zielony .Zapach  również  na plus ,przypomina mi bardzo zieloną herbatę połączona z nutą kwiatową.



 Ujędrniający żel antycellulitowy Q10 jest bardzo dobry dla mnie.Sprawia,że każdego dnia czuję się bardziej zadbana i piękniejsza,chociaż nie zawsze jest to widoczne dla innych - moje "wnętrze " dzięki takim kosmetykom promienieje. 

6 komentarzy:

  1. Może jak pójdę na jakąś dietkę i zacznę cwiczyc, to kupię ten krem :)

    dodałam do obserwowanych,
    karaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Karaw - kup,kup,jest fajny,przynajmniej ja tak uważam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po takim dobrym opiesie, może i ja spróbuje tego kremu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Myślę ,że za ok 30 zł można kupić,ceny są rozbieżne a ja dostałam go do testowania w jednej z akcji Nivea :)

      Usuń