11/20/2012

Moja kotka testuje :)

Zapomniałam jeszcze o jednym super testowaniu - PURINA ONE-...lecz tym razem testerką jest moja kotka i koty znajomych.To wszystko dzięki  TEMU . Pierwsze wrażenia pozytywne,zobaczymy jak będzie się moja kotka zapatrywała na takie jedzonko przez następne dni - oczywiście więcej informacji wkrótce na blogu :)



A oto co znalazłam na temat tej karmy:  PURINA ONE ,INDOOR FORMULA


Specjalnie stworzona dla kotów przebywających głównie w domu. Koty przebywające wyłącznie w domu są naturalnie mniej aktywne niż ich regularnie wychodzący z domu kuzyni. Ich jednostajny i spokojny tryb życia może powodować nadmierny przyrost wagi. Purina ONE INDOOR Formula:
- Z włóknem, o udowodnionej skuteczności w usuwaniu dwukrotnie większej ilości włosów z żołądka już po 14 dniach* (* Badania Purina)
- Zawiera cykorię, naturalny składnik o udowodnionym działaniu ograniczającym zapach z kuwety
.
A właśnie zauważyła,że kotka czeka na kolejną porcję,więc trzeba ją poczęstować :)

A Waszym kotom smakuje ta karma ?

2 komentarze:

  1. Gratuluje - niezła paczka, kot pewnie szczęśliwy ;)
    Mój kot nie ma okazji tego testować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,dzięki - oj tak,kotka zajada z apetytem - szkoda,że tak daleko mieszkamy od siebie ,poczęstowałabym i Twojego kota :)

      Usuń