12/04/2013

Maska modelująco-wyszczuplająca - Algi firmy Marion :)

 Kolejny produkt ,który pozytywnie mnie zaskoczył i z którym zetknęłam się po raz pierwszy to właśnie ta maska do ciała a konkretnie na brzuch ,pośladki oraz uda ,czyli miejsca ,które zazwyczaj wymagają najwięcej naszej uwagi w pielęgnacji ,wiecie co mam na myśli...cellulit,rozstępy i takie tam...;)
 Długo czekała ta maska ,aż ją wypróbuję a to dlatego ,że wydawała mi się mało ciekawa ? To był błąd ,gdyż jest bardzo interesująca,już sam kolor gdy ujrzałam zaskoczył mnie pozytywnie,gdyż wygląda ,jak czekoladowy krem....a to bardzo kusząca propozycja :) Zapach jest ładny ,nie za mocny ,nie potrafię dokładnie określić czym pachnie.

Spójrzcie tylko na ten kolor.....
 Podobno wysoką skuteczność działania uzyskuje ta maska dzięki zastosowaniu naturalnych Alg morskich i Błota Termalnego z Morza Śródziemnego a regularne stosowanie takich preparatów sprawia, że skóra jest bardziej jędrna, elastyczna i gładka w dotyku. Natomiast 100% naturalne Algi- przyspieszają rozbijanie nagromadzonej tkanki tłuszczowej.
Z tym działaniem to w sumie po części zgadzam się ,gdyż po jednorazowym użyciu miałam gładziutką skórę ,wystarczyło mi aby użyć cienkiej warstwy na uda,pośladki oraz brzuch również ,więc te miejsca zyskały również tą elastyczność i nawilżenie ,które faktycznie jest ,zauważyłam to również po tym,że balsam ,który chciałam potem wetrzeć w skórę nie chciał się wchłonąć i musiałam go wytrzeć po prostu chusteczką :)

Odczucia tuż po nałożeniu maski są takie,że najpierw chwilę nic się nie dzieje a póżniej zaczyna być odczuwalny efekt chłodzenia i maska wysychając napina skórę w odczuwalny sposób / tak ,jak na twarzy /.Bardzo ciekawe odczucia ,naprawdę. To czekanie z nałożoną maską 30 minut jest troszkę uciążliwe ale warto się tak "poświęcić " :)
SKŁAD oraz przeciwwskazania ,informacje.

           
 Produkt otrzymałam w ramach współpracy od firmy JM-Spa&Wellness .
W tym sklepie >TUTAJ < można zakupić produkt a jego cena to 3,70 zł. 
                                     
                                       
                                                      Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię .

16 komentarzy:

  1. Z Mariona miałam maseczkę do twarzy z algami, również przyjemna :)
    Pozdawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takie kosmetyki nie wierzę ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. wypróbowałabym ale latem gdy chłodzenie jest pożądane

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbowałabym na własnej skórze, ciekawa jestem tego efektu napinania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj sama nie wiem czy były by po tym efekty :(

    OdpowiedzUsuń
  6. no to mnie już tarczyca skreśla;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na cellulit zapewne zupełnie nie wpłynie, ale z pewnością może poprawić stan skóry - wygładzić, uelastycznić, itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie też tam myślę ,zwłaszcza po jednorazowym użyciu nie można spodziewać się jakichś wielkich efektów ...ale wygładzenie -TAK na pewno :)

      Usuń
  8. nie lubię uczucia chłodzenia/rozgrzewania skóry w kosmetykach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się ten tutaj efekt nawet spodobał,może dlatego,ze mało który kosmetyk działa na mnie "chłodząco" :)

      Usuń
  9. Excellent read, I simply passed this onto a colleague who was doing a little analysis on that. And he truly purchased me lunch as a result of I found it for him smile So let me rephrase that: Thanks for lunch! Anyway, in my language, there should not a lot good source like this.
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ta maska ale na pewno nie zastosuję jej zimą, bo już bym całkiem zamarzła ze względu na jej działanie chłodzące:) Jestem ciepłolubna:)
    Kolor kojarzy mi się z karmelem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam chłodzenie! Co do maski, właśnie szukam czegoś pomagającego w rozstępach w trochę nietypowym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z jednej strony fajna, a z drugiej... trochę za długo trzeba ją trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie ten efekt chłodzenia ;)
    aczkolwiek, niebardzo jestem przekonana co do tych kosmetyków antycelulitowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny kolorek; nie miałam tego produktu; znam ich plasterki na wypryski i bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń