3/21/2014

Brait Magic Mist, wodne odświeżacze .

 Przesyłkę tą otrzymałam już jakiś czas temu,więc spieszę aby podzielić się moją opinią z Wami :)
Przedstawię nowość  Brait , firmy Dramers czyli odświeżacze wodne, które nawilżają powietrze .

Wstępne wiadomości :
"Problem ze zbyt suchym powietrzem pojawia się w wielu domach i mieszkaniach, często także poza sezonem grzewczym. Efekty spadku wilgotności łatwo odczuć, a katar, pokasływanie czy swędzenie oczu to zaledwie kilka z nich. Chcąc poprawić jakość powietrza, można pomyśleć o używaniu odświeżaczy wodnych, których zadaniem jest nie tylko neutralizowanie przykrych zapachów, ale także działanie nawilżające.  


 Odświeżacze, których skład oparty jest na trwałej i długo utrzymującej się mgiełce wodnej (np. Brait Magic Mist – linia odświeżaczy o działaniu nawilżającym, do stosowania w powietrzu i na tkaniny). To produkty, które nie tylko odświeżają i neutralizują nieprzyjemne zapachy, ale dodatkowo – działają nawilżająco. Za taki efekt odpowiada wodna receptura, wolna od składników drażniących, dzięki której odświeżacz można z powodzeniem rozpylać w powietrze oraz bezpośrednio na tkaniny (zasłony, poduszki, ubrania, obicia tapicerskie itp.). "
 Jak widać na zdjęciach opakowaniami są przezroczyste butelki o pojemności 425 g. Użytkowanie ich jest bardzo wygodne, dzięki dużym spryskiwaczom.Naciskamy i ....no właśnie..., aby ujrzeć tą pachnącą mgiełkę w powietrzu, najpierw trzeba odblokować biały element widoczny dobrze na zdjęciu poniżej.

 Bardzo fajnie, że jest takie zabezpieczenie, wiadomo,że dzieciaczki bywają bardzo ciekawe wszystkiego i gdyby taki produkt trafił w ich rączki, jest szansa,że nie otworzą, gdyż trzeba dosyć mocno przesunąć w bok ten plastik :)
 Pierwsza rzecz, na którą zwróciłam uwagę, otwierając przesyłkę z tymi produktami to wodne kuleczki widoczne w opakowaniu.Mają one na celu nie tylko tworzenie takiego magicznego i pięknego wyglądu, lecz przede wszystkim absorbowanie zawartych w preparatach kompozycji zapachowych, dzięki czemu rozpylana mgiełka posiada niezwykle świeże, intensywne i trwałe aromaty . 

Pięknie to wygląda, jak sobie tak pływają te kule, zauroczyły mnie po prostu swoim wyglądem te odświeżacze....

Podoba mi się działanie tych odświeżaczy,nie dość,że zapachy śliczne i pozostają z nami dosyć długo w pomieszczeniu, nawilżając powietrze.

Odświeżacze wodne można stosować i ja tak też stosuję, rozpylając je bezpośrednio w powietrzu, ale też na tkaniny, zwłaszcza firanki, obicia meblowe.
 Według mnie zapach White Flowers / zielony/  jest bardziej świeży wyczuwalny jest fajnie zapach konwalii,  a Paradise Flowers jest słodszą wersją pięknie pachnących kwiatów . Ja uwielbiam wszelakie kwiatowe zapachy, więc nie umiem stwierdzić,czy któryś z nich podoba mi się bardziej.
 Brait Magic Mist dostaniemy w czterech wariantach zapachowych: kwiatowym - Paradise Flowers i White Flowers, owocowym - Exotic Fruits oraz morskim - Ocean Breeze. Produkty dostępne są w drogeriach oraz sieciach handlowych, a za spray o wielkości 425 gram zapłacimy ok. 8 zł

Produkty otrzymałam od BEST Image PR , jednak fakt ten nie miał wpływu na moją opinię .

Lubicie odświeżacze powietrza ?

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza styczność z nimi, lecz bardzo polubiłam również :)

      Usuń
  2. Wpadnij na konkurs, dziś już się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z nimi styczność - są bardzo fajne :) I te kuleczki dodają im uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nom opakowania mają boskie, musze kiedyś wypróbować ten kwiatowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię te odświeżacze, bardziej niż w metalowych rozpylaczach

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie dokładnie można jest dostać? U siebie nigdzie nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych produktów, choć u mnie w domu nie ma problemu z suchym powietrzem. Mimo to myślę, że jak gdzieś spotkam te odświeżacze to się na nie skuszę ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow lubię takie pachnące odświeżacze,te kuleczki piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  9. mam różowy i jestem zadowolona dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kuleczki pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze ich nie miałam, ale zapowiadają się przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń