8/29/2014

Dwa odcienie termicznych lakierów - AllePaznokcie .

  Lakiery termiczne posiadam po raz drugi, za pierwszym "podejściem" byłam bardzo ciekawa, jak się będzie sprawował i czy faktycznie będzie widoczna zmiana koloru pod wpływem temperatury .
Teraz już wiedziałam czego się spodziewać i jak używać, aby efekt był ładnie widoczny na paznokciach . 


Tym razem wypróbowałam odcienie  o   numerach 22 /pomarańcz/ i 23 /zieleń, która jest jakby troszkę niebieska / .
Pojemność każdego z lakierów to 5 ml, czyli raczej nie zmarnuje się nam i zdołamy w miarę szybko zużyć :).
Cena ok 6 zł.


 Na zdjęciu poniżej troszkę widać malutkie drobinki w lakierze, które nie rzucają się w oczy na paznokciach, są widoczne jedynie z bliska .
Pędzelek jest mały, zgrabny .

 Aby fajny efekt wyszedł na paznokciach trzeba starannie nałożyć trzy warstwy lakieru. 
Trwałości tych  produktów jest według nie taka sama, jak innych lakierów, czyli  u mnie tak do 3 dni bardzo fajnie trzyma się .
 W cieplutki dzień na paznokciach kolory są jasne....zobaczcie poniżej fazę przemiany pod wpływem temperatury .

 Najbardziej widać będzie te inne odcienie /termiczną zmianę koloru/ na długich paznokciach..ja mam nie za długie, więc aby ujrzeć tą przemianę koloru, musiałam użyć prawie lodowatej wody, gdyż w ciepłe dni ciężko było o zmianę koloru na ciemniejszy ;) 

Na długich paznokciach osiągniemy piękny efekt dwóch kolorów .

Kolor zmienia się na ciemniejszy, najbardziej widać to na pomarańczowym odcieniu.

  

                          Tak własnie wyglądał lakier, gdy schładzałam zimną wodą paznokcie :)


  Zatem w chłodniejsze dni będę  mieć całe o zabarwieniu ciemno- pomarańczowym, natomiast  jasny pomarańcz będzie na paznokciach w domu /gdzie będzie ciepło/   :)
Tak samo będzie z zielonym odcieniem ...zimne powietrze /woda/ go zaciemnia, natomiast ciepłe, rozjaśnia :)
Zielony lakier na zdjęciach nie dał się ładnie uchwycić ze swoją zmianą barw ;)


Więcej można przeczytać o tym i innych produktach  na stronie >AllePaznokcie <.

Podobają się Wam lakiery termiczne ?

34 komentarze:

  1. Pomarańcz dużo ładniej się zachowuje podczas zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak , na pewno na zdjęciach jest bardziej widoczny :)

      Usuń
  2. Raczej nie przetestuje, za bardzo "soczyste" kolory jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten zielony, ale na pomarańczowym lepiej widać zmianę koloru :) Myślałam kiedyś o takich lakierach. A można je normalnie zmyć zmywaczem, czy trzeba mieć specjalny sprzęt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, normalnym zmywaczem zmywa się je bez problemu :)

      Usuń
    2. O to fajnie :) To kiedyś się na nie skuszę :)

      Usuń
  4. Mam z tej serii dwa inne kolorki i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery termiczne podobają mi się u kogoś, osobiście bym się nie zdecydowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolory, ale widać że prześwitują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nałożyłam naprawdę cieniutkie warstwy, więc to dlatego ;)

      Usuń
  7. Jeszcze termicznych nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta 'niebieska zielen' jest piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak już mam się bawić w termiczne lakiery, wybieram ferity miss match - tam zmiana jest o wiele bardziej widoczna i efekt jest wspaniały! Te niestety mi się nie podobają:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zerknę cóż to za lakiery, pierwsze słyszę o nich .
      Jak już wspominałam na dłuższych paznokciach i te lakiery lepiej prezentują się :)

      Usuń
  10. jakoś mnie nie kręcą te termiczne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  11. to znaczy , że Twoje paznokcie pomalowane tymi lakierami będą wyglądały najlepiej gdy będziesz miała zimą skostniałe ręce. fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawią mnie, jeszcze nie miałam żadnego. Może kupię jakiś....

    OdpowiedzUsuń
  13. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o czymś takim jak lakier termiczny i dobrze bo lubię odkrywać coraz to nowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie podobaja mi sie te termiczne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam raz lakier termiczny, ale mnie wkurzał :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolorki tych lakierów :) Jeszcze nigdy nie miałam żadnego lakieru termicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O super to pokazałaś :) Pomarańczka rządzi, choć drugi kolor też jest piękny. Nie miałam jeszcze takich lakierów.

    OdpowiedzUsuń