8/23/2015

Yves Rocher i moje kolejne zakupy :)

Jeszcze w lipcu skusiłam się na kolejne zakupy w internetowym sklepie Yves Rocher .
Przyznam,że zawsze kuszą mnie te wszystkie dodatki do zakupów...ilekroć przeglądam ofertę :)



Najpierw zacznę od prezentów dołączonych do mojego zamówienia. Jak widać na zdjęciach są to dwie kosmetyczki, które na pewno przydadzą się, kilka próbeczek...oraz...
...coś dla męża wybrałam też  i ta piękna ...
 ....lekka i praktyczna torba znalazły się w moim posiadaniu :)

 Co kupiłam ?
Żele, które bardzo lubię, zwłaszcza kawowy i zieloną herbatę , szampon :)



 Pewnie za jakiś czas znowu skuszę się na jakieś zakupy w tym sklepie :)

Znacie żele pod prysznic tej marki, jaki jest Waszym ulubieńcem ?

Pozdrawiam.

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kosmetyczki:) szkoda, że w mojej miejscowości nie ma sklepu YR

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy, ja b.lubię żele pod prysznic tej marki, miałam Kwiat Lotosu który świetnie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tyle razy przymierzałam się do zakupów na YR, ale jak do tej pory nic z tego nie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kawowy żel, to mój hit od kilku lat!
    Ta torba jest niezwykle wygodna i pojemna, nad morzem również świetnie się sprawdziła :)
    Lubię kupować w YR. Te gratisy zawsze cieszą, ja jednak wolę głównie kosmetyki, które mnie akurat ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z YR używam tylko tych żeli, pięknie pachną i są stosunkowo niedrogie:) Super zakupy ;)
    Zapraszam do mnie, 200obs i rusza rozdanie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam żele i jest nawet ich recenzja na moim blogu. Miałam jeszcze tylko szampon, ale już dawno nic od nich nie zamawiałam.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki yr,
    ich żele pod prysznic są super ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  8. super zakupy, kosmetyczki zawsze się przydają .

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kiedyś popełniłam tam wielkie zakupy i produktów nie zużyłam do dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te kosmetyczki :) Lubię ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z YR najbardziej lubię żel orzechowy makadamia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teraz u zywam zelu YR kawowego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię te ich żele - pięknie pachną :)
    gratisy super!

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie tak kuszą zakupy w YR, bo dawno nie robiłam, ale mam takie zapasy, że hej!...

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko kilka kosmetyków uzywałam z tej firmy, lecz każdy miał coś w sobie dobrego. Firma jak najbardziej na plus! :)

    OdpowiedzUsuń