8/19/2015

Czarna pasta, czyli wybielająca Pasta do Zębów - Beverly Hills Formula .

 Zaskoczyło mnie w tym produkcie kila rzeczy, oczywiście były to pozytywne zaskoczenia :)

Wybielające pasty znam ...lecz czarnej jeszcze nie miałam w swoim posiadaniu, tak więc chętnie zapoznałam się z nią .

Chodzi mi dokładnie o pastę wybielającą do zębów Beverly Hills Formula Natural White Total Breath Black z węglem aktywnym.


Informacje od producenta:
-Wybielająca pasta do zębów zawierająca aktywny węgiel drzewny, którego działanie bezpieczne i skuteczne zostało potwierdzone badaniami naukowymi.
-Pasta pomaga zwalczać nieświeży oddech i zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.
-Węgiel aktywny nie tylko eliminuje bakterie powodujące nieświeży oddech i neutralizuje pozostałe zapachy, pozostawiając uczucie świeżego oddechu przez cały dzień, lecz także ma działanie wybielające.
-Dzięki niskiej ścieralności pasta jest łagodna dla szkliwa, a jednocześnie bardzo skuteczna w usuwaniu przebarwień.

-Węgiel aktywny dobrze wiąże się z taninami. 
Są to związki występujące w kawie, herbacie, winie, owocach i przyprawach, które pozostawiają na zębach brzydki, żółtawy osad. Węgiel aktywny pomaga usunąć garbniki z powierzchni zębów bez szkody dla szkliwa.
SKŁAD

Moja opinia:

Gdy przeczytałam informacje na opakowaniu byłam pod wrażeniem...ciekawiło mnie wtedy bardzo działanie tejże czarnej pasty.
Co mnie w niej zaskoczyło ?
Już piszę :)  Myślałam,że będzie taka czarna cały czas podczas mycia zębów, lecz ona zmienia swój kolor czerni w blada szarość .
Kolejne zaskoczenie to zapach pasty, bałam się go, myśląc ,że może być dziwny...a on jest delikatnie miętowy, przyjemny :)

Tubka jest praktyczna, poręczna  o pojemności 100 ml. 
Pasta jest dosyć gęsta, pieni się lekko, bez zbytniej obfitości piany . 
Polubiłam się z ty produktem, właściwie to nie tylko ja, gdyż i mąż chętnie po nią sięga .

Lubię ten efekt czystych zębów i odświeżenia całej jamy ustnej po szczotkowaniu .
Dla uzyskania lepszego efektu producent poleca potrzymać pastę na zębach przez minutkę, zanim rozpoczniemy szczotkowanie .
 
Przebarwienia zębów...czy znikają ?
Pasta faktycznie delikatnie usuwa w sumie wszelakie przebarwienia, np. po kawie, herbacie, lecz jest jeden ważny warunek, mianowicie taki,że stosujemy tą pastę regularnie. Wtedy faktycznie zęby rozjaśniają się, oczywiście nie jest to kilka tonów na raz...lecz różnice widać.
Przynajmniej u mnie tak czarna pasta fajnie sprawuje się .


Ważną zaletą jest też to,że pasta nie starł szkliwa, nie spowodowała nadwrażliwość zębów.
 Cena około 20 zł , zależy w jakim sklepie.


Informacje o paście dostępne są na stronie >beverlyhillsformula.pl< .

Znacie tą pastę ?

Pozdrawiam serdecznie :)

9 komentarzy: