10/05/2015

Mój zakup, pudełko bonbonbaby.

Chociaż nie mam w domu malutkiego dziecka to skusiłam się na zakup pudełka z wyprzedaży Bonbonbaby, gdyż kilka produktów akurat potrzebowałam i chciałam wypróbować, nadają się one nie tylko dla maluszków :)
 Pewnie wiele młodych mam, lub tych, które spodziewają się dziecka wiedzą co to za pudełka . Ci co nie wiedzą mogą przeczytać więcej na ich temat na stronie bonbonbaby, lub przyjrzeć się zawartości pudełek w sklepie http://bonbonbaby.pl/box/Sklep.



Oto co znajdowało się w moim pudełeczku :
 - Ludi Piankowe Puzzle Zwierzęta
- ABCDerm Moussant delikatny żel do mycia ciała i włosów dziecka 200 ml
- Musli Przyjaciel, Brzoskwinie-Jabłka ze zbożami HiPP BIO
- Bukiet warzyw z pełnoziarnistym Spaghetti HiPP BIO
- BABYCAP spray Woda morska do nosa 30 ml
- INSTANT HELP krem ratunek dla rąk evrēe®
- Royal apple naturalny sok jabłkowy / tego zabrakło u nas, za to jest myjka /
- miniprodukt Hipoalergiczny kojący żel do higieny intymnej Biały Jeleń


                      Te dwa produkty w sumie zainteresowały mnie chyba najbardziej .


                                                            Próbeczki.
                                                          Coś do poczytania ...
                                 To oczywiście oddamy jakiemuś maluszkowi :)
Jest i produkt dla mamy w pudełku :)
Puzelki też miały być nie dla nas, lecz są tak fajne,że na razie córeczka bawi się nimi jeszcze :)


  Pudełka w sumie są ciekawe i fajne, gdyż znajduje się w nich też coś i dla mamy, nie tylko dla dziecka ;)
Kupując z wyprzedaży wiemy co znajduje się w nich, natomiast zamawiając wcześniej, na bieżące miesiące kupujemy w "ciemno" :)

Koszt pudełka to 57 zł, natomiast cena tych z wyprzedaży to 45 zł.

Pozdrawiam Wszystkich.

22 komentarze:

  1. Podoba mi się zawartość, może skuszę się na takie gdy moje dziecko będzie juz starsze :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wczesniej o tym pudełku, bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O moj synus juz za duży na takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pudełko ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo nie wiedziałam o istnieniu tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się! Ja dziecka nie mam i boję się co będzie, jak już się pojawi :D. Nie dam rady zarobić na wszystkie boxy XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pudełeczko dla mamy z dzieckiem ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna zawartość, a puzzle świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pudełko :) Widziałam, że jest dostępne w subclubie.

    OdpowiedzUsuń
  10. O pudelku wcześniej nie slyszalam, ale całkiem mi się podoba zawartość

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o tym pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pudełeczko :) Nawet nie wiedziałam o jego istnieniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe pudełeczko! Jeszcze nie słyszałam o takich, że i dla maluszków produkują całe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń