11/30/2016

Odżywcza pielęgnacja z Marokańskim Olejem Arganowym - Dove.

W nowej linii Dove Odżywcza Pielęgnacja z Olejkiem Arganowym znalazły się trzy kosmetyki, które doskonale oczyszczają i pielęgnują skórę, pozostawiając ją świetnie nawilżoną, miękką, gładką. Są to olejek pod prysznic, żel pod prysznic oraz kostka myjąca .Wszystkie produkty zawierają Marokański Olej Arganowy. 


Żel odżywia skórę i chroni ją przed wysuszeniem, oczyszcza skórę i jednocześnie dba o nią . 
Delikatna piana, która wytwarza się podczas mycia sprawia, że jest to przyjemna chwila relaksu.
Zawiera technologię Nutrium Moisture, czyli połączenie unikalnej kompozycji składników nawilżających wzbogaconych o lipidy identyczne z tymi występującymi w skórze oraz ultra delikatne substancje myjące.

Olejek zmienia swoją konsystencję pod wpływem wody, najpierw jest gęsty i taki "ciężki", jednak za sprawą wody staje się kremowy, delikatny i fajnie otula ciało swoim ślicznym zapachem . Oczywiście myje też i pielęgnuje skórę bardzo dobrze. Zawiera w sobie olej arganowy, który fajnie nawilża i odżywia skórę, olej słonecznikowy zmiękcza i wygładza skórę, zaś olej z pestek winogron ma za zadanie wspomagać odnowę skóry.
Wszystkie te trzy produkty, o których tutaj piszę pachną podobnie, jednak zapach olejku jest niesamowicie ładny dla mnie .

Kostka Dove idealnie sprawdza się w pielęgnacji skóry twarzy, dłoni i całego ciała, uwielbiam ten zapach na dłoniach tuż po umyciu .
Zawiera delikatne składniki myjące, witaminę E oraz dodatek kremu nawilżającego . Dobrze usuwa zanieczyszczenia i bardzo fajna jest ta delikatność i nawilżenie dla skóry. Może być stosowana ta kostka również do usuwania makijażu :)


Ceny orientacyjne tych produktów :
Kostka myjąca (również do demakijażu) 3, 99 zł
Żel pod prysznic 12, 99 zł / 250 ml
Olejek pod prysznic 17, 99 zł / 200 ml

Czy taka pielęgnacja jest sposobem na lepiej nawilżoną i zadbaną skórę ? Myślę, że jest to bardzo fajny i przyjemny sposób :)

Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Po ten olejek koniecznie muszę sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest niesamowity i działanie również fajne, więc to dobry pomysł :)

      Usuń
  2. Olejek do kąpieli uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez. Jest rewelacyjni i bajkowo pachnie

      Usuń
  3. Muszę sięgnąć po kosmetyki z tej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mnie zapach ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting post, thanks for sharing. I'm your new GFC follower # 562 ♥

    http://teresaemme.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń