9/29/2017

Przedwczorajsze zakupy butów :)

Chłodniejsze dni zbliżają się coraz szybciej...ba, nawet już teraz poranki są zimne i to nie jest fajne.Pora więc na zaopatrzenie się w odpowiednie ubrania. Ja aktualnie zakupiłam sobie dwie pary butów na jesienne i nie tylko dni/ mam nadzieję, że zima nie będzie za ostra, więc i wtedy można takie ubrać ;)/ .



 A to moje zakupy. Wstępnie stwierdzam, że zarówno buty na wyższym obcasie są wygodne, rozmiarówka zaś normalna, czyli ani zawyżona, ani zaniżona. Wybrałam kolor szary i brązowy :)
 Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

 Lekkie ocieplenia, lecz jednak jest :)





Zakupiłam dwie pary, gdyż cena była atrakcyjna. Za każdą parę botków zapłaciłam po obniżce po 50 zł...dokładnie 49,99 zł i do tego była darmowa przesyłka .Dla zainteresowanych napiszę, że to wszystko w sklepie Multu.pl .

Pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Szukam dobrej jakosci kozaków męskich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre jakościowo to super zaleta, trzeba więc takich poszukać ;)

      Usuń
  2. Fajne buty, ja teraz wszystkie swoje kupuje na eobuwie, bo zwrot i wysyłka za darmo, więc na spokojnie mierze sobie wszystko w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze przed zakupem przeglądam wiele sklepów internetowych, na eobuwie również zaglądam, lecz tym razem skusił mnie ofertą inny sklep :)

      Usuń
  3. Nie mój styl, ale to Ty musisz być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się rozglądam za takimi bucikami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne. U mnie czernie królują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te z wyższym obcasem bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń