10/15/2017

Maski do twarzy Lirene i inne nowości :)

 W ostatnim czasie dotarła do mnie super paczka od Lirene, która była wypełniona nowymi maseczkami do twarzy. Piękny widok ujrzałam tuż p otwarciu i tak oto miesiąc pażdziernik stał się miesiącem "maseczkowym" :)



Tak prezentowała się moja przesyłka tuż po otwarciu :)


 Maseczek jest dużo, więc na pewno będzie dużo ulubieńców "na dłużej. Wśród nich są maski oczyszczające, rozświetlające, nawilżające , witaminowe, wygładzające i ujędrniające.  Pierwsze testy już wykonane i jestem bardzo zadowolona.Działanie świetne, zaś zapach kuszący i pozostaje na twarzy przez dłuższą chwilę  :)



 Wkrótce napiszę więcej na temat wypróbowanych już maseczek :)

Kolejna nowość, która zagościła w moim domu to dwufazowy płyn Nivea do demakijażu oczu z Klubu Moja Nivea.
Ostatnia pozycja nowości to moje małe zakupy w drogerii internetowej Rossman. Oczywiście część produktów kupiona w 49% promocji .


Znacie coś z tych moich nowości ?

Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Fajnie mieć taki wybór maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam ten cudny zestaw maseczek, kilka już zużyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem ciekaw tych do rozrobienia z wodą bo mają zdecydowanie lepsze składy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie też dotarła przesyłka z płynem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam peeling enzymatyczny z Lierene w różowym opakowaniu. Sprawdza się świetnie. Jest bardzo delikatny. Ja będę musiała niedługo zrobić zapas maseczkowy i chętnie sięgnę po te rozświetlające i nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw maseczek jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń