1/12/2018

Pielęgnacja i wzmacnianie włosów z szamponem micelarnym Nivea .

Wzmacniający Micelarny Szampon NIVEA wzbogacony o lilię wodną: - bardzo łagodnie oczyszcza nie podrażniając skóry głowy - wzmacnia włosy by były bardziej elastyczne - chroni naturalne pH skóry głowy - zauważalnie gładkie i mocne włosy - ochrona naturalnego pH skóry głowy.


Opis produktu brzmi naprawdę zachęcająco, ja miałam okazję przekonać się też jak działa na moich włosach wersja do włosów łamliwych i wrażliwej skóry głowy.
 Na opakowaniu znajdziemy najpotrzebniejsze informacje łącznie ze składem produktu.
 Zalety szamponu micelarnego : 
1). Formuła micelarna łagodnie i głęboko oczyszcza włosy oraz skórę głowy.
2). Nie zawiera silikonów, parabenów i barników.
3). Bardzo łagodnie oczyszcza i wzmacnia włosy.
4). Wzbogacony o lilię wodną.
5). Chroni naturalne pH skóry głowy.
 Opakowanie zawiera 400 ml szamponu, który jest dosyć gęsty, jednak jeszcze lejący, co bardzo dobrze przekłada się na jego wydajność.Pieni się bardzo dobrze. Dozownik jest wygodny i dobrze zabezpiecza szampon przed przypadkowym rozlaniem się.

 Muszę przyznać, że troszeczkę obawiałam się tego, iż włosy po umyciu będą suche i takie "tępe" w dotyku, gdy nie użyję natychmiast odżywki na włosy. Moje obawy wzięły się z tego, iż kiedyś stosując szampon głęboko oczyszczający innej marki takie wrażenie pozostawił w moich myślach i głowie ;)
Myliłam się i to bardzo. Szampon Nivea nawet bez użycia odżywki sprawia, że włosy są miękkie, gładkie, nie puszą się i ładnie układają się.Dodam, że ogólnie mam włosy raczej sztywne, jednak z intencją do złego układania się...puszenia tuż po umyciu. Z tym szamponem nie mam tego problemu, co mnie bardzo, bardzo cieszy. Nie podrażnia skóry głowy, jak obiecuje producent, nie wywołał u mnie łupieżu, czy innych nieprzyjemnych efektów.

Czy jestem zadowolona z niego ? Oczywiście, że tak.  

Znacie tą wersję szamponu ?

Wraz z szamponem poznałam limitowaną wersję pomadki ochronnej, która uroczo wygląda i bardzo dobrze sprawuje się :)

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Nie znam tego szamponu, ale z gory zalozylam, ze bedzie do niczego. Moze warto go wyprobowac? Zaintygowalas mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej wersji nie znam, ale tą drugą do włosów przetłuszczających się - tak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele dobrego o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam,ale może wpadnie do mojego koszyka jak wykorzystam zapasy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji go jeszcze poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Często kupuję szampony Nivea, ale tego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń