1/04/2018

Intensywnie odżywczy olejek do ciała marki Nivea.

Pielęgnacja skóry, zwłaszcza w chłodny czas jest bardzo ważnym zadaniem. Zima to pora, gdy często występują przesuszenia i wtedy ważna jest systematyczność stosowania wszelakich "nawilżaczy" .
W ostatnim czasie poznałam suchy olejek do ciała, który stosuję regularnie .


"NIVEA -  Intensywnie odżywczy olejek do ciała ma innowacyjną FORMUŁĘ SUCHEGO OLEJKU z drogocennym olejkiem migdałowym. Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze. Sprawia, że skóra staje się promienna i gładka niczym jedwab."

 Pierwsza moja myśl przy pierwszym zastosowaniu tego produktu to od razu wyczuwalny bardzo ładny zapach. Kolor jest przezroczysty i jak na olejek przystało lejący. Przy użyciu małej ilości jednorazowo dosyć szybko wchłania się w skórę i wtedy już odczuwalne jest przyjemne nawilżenie, które trwa przez długi czas, wygładzenie i śliczny zapach, który unosi się wokół nas. To mi się bardzo podoba. 
Ważne jest też to, że nie zawiera parabenów ani olejów mineralnych.


 Wydajność olejku jest bardzo dobra. Jednorazowe użycie to naprawdę nie za duża ilość, gdyż "ulepszając", czyli używając zbyt dużej ilości efekt nie będzie fajny...i długość wchłaniania wydłużona. Tak więc mała ilość = szybkie wchłanianie i komfort używania produktu i pięknie nawilżone ciało.

 Na opakowaniu znajdziemy informacje ze składem produktu i inne ważne informacje .



Znałam już wcześniej inne suche olejki, lecz zapach tego spodobał mi się bardzo :)

Znacie ten produkt ?

Pozdrawiam :) 

9 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji go używać jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam nic z Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy olejek :)
    Klikniesz w linki w nowym poscie bede wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. po takie suche olejki, które nadają skórze jedwabista gładkość i szybko się wchłaniają najchętniej sięgam latem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie używałam ale ostatnio mam coraz więcej produktów Nivea więc może i on wpadnie niedługo w moje łapki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten suchy olejek, u mnie się sprawdza doskonale

    OdpowiedzUsuń