2/19/2018

Dezodoranty antyperspiracyjne adidas ADIPOWER .

Antyperspirant to ważna sprawa w codziennym życiu...dobrze działający antyperspirant to już coś :) Antyperspiranty ADIPOWER, które ostatnio poznałam wraz z mężem zapewniają 72-godzinną kontrolę nad potem oraz przykrym zapachem.  


Formuła antyperspirantu ADIPOWER zawiera duże stężenie aktywnych środków zapewniających 72-godzinną ochronę przed poceniem oraz przykrym zapachem. Jest ona połączona z innowacyjną technologią podwójnego systemu kapsułek zapachowych w dezodorancie w sprayu oraz stosowanej na wyłączność, technologią kapsułek w dezodorantach w kulce. 

 W wersji antyperspirantu ADIPOWER dla kobiet zapach jest niezwykle dla mnie przyjemny.Wyczuć da się iskrzące cytrusowe nuty głowy mandarynki oraz grejpfruta, które zostają orzeźwione morską bryzą, unoszącą zapach kobiecego bukietu kwiatów: gardenii, neroli oraz piwonii.

Póżniej pojawia się czysty zapach o iskrzącym się akordzie, wykończony w bazie kompozycji nutami drzewa sandałowego i piżma. 

Śmiało mogę rzec, że te orzeźwiające zapachy idealnie ze sobą współgrają zapewniając długotrwałą świeżość oraz ochronę przed przykrym zapachem. Dla mnie świetny zapach i równie dobra ochrona w każdej sytuacji...bez plam na ubraniach :)



Opakowanie, tradycyjne dla tego typu produktów. Ładne i nowoczesne, każdy o pojemności  150 ml. Dozowniki w obydwu produktach działają bez zarzutu.
 Dzięki zawartej w nim technologii Smart Body Response, antyperspirant ADIPOWER wspiera nas nawet wtedy, gdy aktywność fizyczna jest na najwyższym poziomie, ponieważ inteligentnie dopasowuje się ona do reakcji ciała. Ta aktywowana ciepłem technologia reaguje i dostosowuje się do osoby używającej antyperspirantu, uwalniając zapach, w odpowiedzi na zwiększoną temperaturę ciała, wywołaną przez pot oraz tarcie podczas ruchu.
Antyperspirant ADIPOWER dla mężczyzn posiada nowoczesną i tonizującą kompozycję zapachową, otwierającą się silnym, aromatycznym akordem drzewa sandałowego oraz paczuli, a którą w wyrazistej, męskiej nucie bazy wieńczą nuty liści czystka oraz fasoli tonka. Pod wpływem tarcia, powstaje pełen energii, świeży i owocowy zapach oraz akord ozonowy osadzony na piżmowej nucie bazy.

Opinia męża jest jak najbardziej pozytywna, czyli ochrona w każdej sytuacji, ładny zapach to świetne połączenie zawarte w takim fajnym produkcie.

Tak więc na spacer w zimowy czas z rodziną i pieskiem również sprawdza się idealnie :)

Każdy potrzebuje antyperspirantu /bądż innej ochrony/, który będzie odpowiadał naszym wymaganiom. Ten produkt na chwilę obecną bardzo mi odpowiada.


Znacie te produkty ? Do mnie dotarły dzięki kampanii TRND .

Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, bardzo cenię sobie kosmetyki Adidas :)
    Mój blog - ZAPRASZAM
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdążyłam się z nimi zaprzyjaźnić :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za deo tej firmy,a forma w sprayu to już kompletnie nie moja bajka ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo obecnie jest recenzji na ich temat. Sama nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, że może jak zużyję swój antyperspirant, to wypróbuję ten

    OdpowiedzUsuń
  6. Brałam udział w tej kampanii. Najważniejsze, że sa skuteczne. Po 10 godzinach jazdy rowerem człowiek może wejsć do sklepu bez skrępowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja obecnie używam Garniera, ale muszę sięgnąć po ten :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kampania, ja się nie zgłaszałam, mam mnóstwo tego typu kosmetyków w szafce, muszę je zużywać i robić miejsce nowym :D

    OdpowiedzUsuń