3/01/2018

Szminka z serii "Rossetto Hydra Volume" - Decoderm.

Pomadka to jakby moje „drugie usta” w lepszej wersji . Lubię więc sięgać po fajne produkty :)




 Szminka marki Decoderm Make Up I Care z serii "Rossetto Hydra Volume" w numerze 04 jest to włoski, kosmetyk kolorowy, który poznałam już jakiś czas temu. Posiadam w użytkowaniu kolor Mocca, czyli taki subtelny brązik.


Pomadka jak balsam...czy to możliwe ? Tak, taka jest właśnie ta pomadka. Staje się ona jakby płynna w kontakcie z wargami, dając natychmiast nawilżenie i kolor oczywiście :).  
Doczytałam, iż pomadka dostępna jest w 6 odcieniach...więc nie tylko brązy, lecz również inne uwodzicielskie odcienie, takie na każdą okazję.

Pomadka zamknięta jest w ładnym, dla mnie nawet eleganckim opakowaniu.

Ma ładny, subtelny zapach, taki trochę cukierkowo-budyniowy. Mnie on bardzo odpowiada. 
Szminka ma lekką, jedwabistą konsystencję, bardzo dobrze rozprowadza się ją na ustach.  
Bardzo ważną dla mnie zaletą jest to, że moje usta podczas używania tejże pomadki nie przesuszają się, lecz zachowują odpowiedni poziom nawilżenia.

W opakowaniu kosmetyk wydaje się być zupełnie matowy, jednak na ustach pozostawia delikatnie satynowe wykończenie .
Katalogowa cena produktu o pojemności 4 ml wynosi 45 zł. 







Znacie markę Decoderm i jej produkty ?

Pozdrawiam. 

7 komentarzy:

  1. Skoro nie przesusza ust, to może warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor subtelny, ładny. Opakowanie bardzo stylowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pomadek w takim kolorze i ciekawi mnie czy bym się dobrze w nim czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkiego rodzaju pomadki! Szczególnie takie, które nie tylko nadają kolor, ale zapewniają pewną ochronę.

    W wolnej chwili zapraszam na swojego bloga: https://odbiciecodziennosci.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zupełnie nie znam marki Decoderm. kocham produkty do ust

    OdpowiedzUsuń