3/27/2018

Dr. Marcus - odświeżacze do samochodu .

Dwa rodzaje odświeżaczy...jeden zdecydowanie bardziej zapach dla mężczyzn, czyli BLACK. Ja zaś bardzo polubiłam wersję COFFEE.


Ta wersja zapachu jest wyrazista, ładna, od razu kojarzy mi się z zapachem męskim o zdecydowanej woni, dużo mocniejszej od wersji kawowej ;)




  • Dr Marcus i odświeżacz do samochodu Linia Ecolo o zapachu kawy
  •  zamknięty w estetycznej szklanej buteleczce z drewnianym korkiem z zawieszką w górnej części.

  • Pojemność buteleczki wynosi 4,5 ml .
 Zapach kawy jak i samą kawę uwielbiam, nie byłam więc zdziwiona, gdy po raz pierwszy poczułam ten przyjemny zapach słodkiej kawy zamknięty w małej buteleczce i już wiedziałam, że to jest "mój zapach" :)
Nie dość, że ładnie pachnie, to jeszcze fajnie prezentuje się jako ozdoba.Dodam jeszcze, że nie jest to tylko zapach z przeznaczeniem do jednego miejsca, lecz można go stosować zarówno jako zapach do samochodu, jak i do domu lub biura. 

Kolejna zaleta to fakt, że śliczny zapach kawy uwalnia się powoli do 45 dni .




 Lubicie zapach kawy w takich produktach, czy raczej jakieś inne ?

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach kawy, ale nie korzystam z zapachów w samochodzie. Zazwyczaj mnie nużą, a uważam to za zbyt niebezpieczne podczas jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten odświeżasz z koszulą , fajny , męski kształt

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ja dość rzadko używam takich zapachów bo działają na mnie drażniąco. Tak samo w domu nie stosuję żadnych sztucznych zapachów. Wystarcza mi to, że mam oczyszczacz powietrza https://zdrovi.pl/k/oczyszczacze-powietrza/coway/ i w takim wypadku zjonizowane i przefiltrowane powietrze jest lepsze od sztucznego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezeli chodzi o kosmetyki samochodowe - to ja od dawna stosuje kosmetyki do autodetailingu od Show Car Shine. Posiadaja cale zestawy do czyszczenia auta, ale takze mozna u nich kupic pojedynczy kosmetyk, np do pielegnacji felg.

    OdpowiedzUsuń