8/22/2018

Kolejne zakupy kosmetyczne - Yves Rocher.

 Od czasu do czasu kuszą mnie promocje w sklepie Yves Rocher i przeglądając to, czego aktualnie potrzebuję ...w koszyku lądują kolejne kosmetyki. Tym razem skusiłam się na takie oto produkty, które pachną cudnie, zwłaszcza woda toaletowa Naturelle i mój ulubiony żel o zapachu kawy :)


 Żele pod prysznic w trzech wersjach zapachowych . Zakupione raczej korzystnie, gdyż 2+1 gratis .


Żel pod prysznic w wersji dla mężczyzn .
 Dwa żele pod prysznic z myślą o całej rodzinie, gdyż jak doczytałam na stronie sklepu są one również z przeznaczeniem dla dzieci i dodatkowo były w promocyjnej cenie.
 Zestaw do pielęgnacji włosów dla mnie, czyli dla włosów farbowanych.
 A to szampon zakupiony z myślą o "głowie męża", działanie przeciwłupieżowe zostanie sprawdzone :)
 Kusząco zapowiadające się mydełko ...
 A te produkty, czyli płyn micelarny, błyszczyk do ust, dwie próbeczki  i moja ulubiona woda toaletowa Naturelle / kosztowała 1 grosz/ to prezenty do zamówienia :)

 Uwielbiam ten zapach i przyznam szczerze, że nie jest to moja pierwsza buteleczka z tym zapachem :)
 A tak wygląda całość mojego zamówienia, które dotarło do mnie kilka dni temu.
Ciekawa jestem jakie są Wasze ulubione produkty tej marki ?

Pozdrawiam serdecznie :)

6 komentarzy: