12/18/2018

Łagodzący płyn micelarny 2 w 1 Sensitive Vegetal - Yves Rocher..




 Jego główne zalety to takie, że nie podrażnia skóry, przy jednoczesnym dokładnym oczyszczaniu twarzy z makijażu, czy innych zanieczyszczeń i nie powoduje nieprzyjemnego uczucia ściągniętej skóry. Jego zapach jest dla mnie delikatnie świeży, jednak bardzo delikatnie wyczuwalny/ jakby zapach świeżego ogórka z odrobiną cytrusa/ .

Łagodzący płyn micelarny 2 w 1 należy do gamy kosmetyków Sensitive Végétal. Jest on pozbawiony szkodliwych substancji, takich jak alkohol, parabeny, oleje mineralne czy barwniki.Kosmetyk delikatnie odbudowuje naturalną warstwę ochronną, przywracając skórze odpowiednie pH. 
Dzięki właściwościom łagodzącym płyn micelarny 2 w 1 Sensitive Végétal jest polecany przez dermatologów do stosowania na cerę skłonną do przebarwień i podrażnień.
Aż 93% formuły łagodzącego płynu micelarnego 2 w 1 Sensitive Végétal tworzą składniki pochodzenia naturalnego. Najważniejszym wśród nich jest wyciąg z liści Sigesbeckia orientalis .Posiada on cenne właściwości antyoksydacyjne i przeciwzapalne. Jego regularne stosowanie sprawia, że skóra wygląda świeżo i zdrowiej.
Niewielka i wygodna butelka posiada szczelne zamknięcie, które chroni produkt przed niechcianywylaniem. 
 Pojemność tego opakowania wynosi 200  ml, cena w sklepie internetowym wynosi prawie 30 zł, ja otrzymałam go jako gratis przy wcześniejszych zakupach, o których wspominałam tutaj >KLIK<.

Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Właściwości bardzo ciekawe :) Mógłby mi odpowiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go,ale u mnie się nie sprawdził, znaczy podrażnił mi skórę, mimo iż niby jest delikatny

    OdpowiedzUsuń
  3. Z naszych obserwacji wynika, że coraz więcej kobiet kładzie nacisk na to aby kosmetyk był naturalny. Na naszej stronie https://www.fryzomania.pl/ można znaleźć wiele kosmetyków naturalnych ale do włosów:) PS. właśnie wysłałem wiadomość odnośnie współpracy:)

    OdpowiedzUsuń