12/01/2018

Zima nie jest nam straszna - buty zakupione ;)

Już jakiś czas temu, gdy zaczęły się pierwsze chłodniejsze dni, korzystając z obecnej wtedy promocji w sklepie internetowym Eobuwie zakupiłam takie oto cieplejsze buty . Teraz zaczynają się przydawać codziennie :)
 Czy są wygodne i faktycznie ciepłe ? 


Dla siebie wybrałam taki oto model butów Clara Barson w kolorze czarnym, które są ocieplane, aczkolwiek nie aż tak bardzo, aby nodze mogło być " za gorąco". Na lekkie mrozy, jakie są teraz są odpowiednie.
 Tak ogólnie prezentują się .
 Ocieplenie jest takie raczej "lekkie".


 Nowe buty otrzymał też mąż i te są chyba najcieplejsze z tych trzech zakupionych ;)
 Dla córki szukałam kozaczków i taki model Nelli Blu wyszukałam, córka zaś wybrała sobie taki oto ich kolor. Dostępne były jeszcze czarne i takie jakby w odcieniu niebiesko-szarym.


 Są one dosyć ciepłe, wygodne i fajnie się w nich chodzi - tak stwierdza córka :)
 W takich butach podoba mi się to, że dzięki sznurówkom można regulować szerokość butów. Jest więc pewność przed zakupem, że nie będą odstawać za bardzo od nogi ani nie okażą się za wąskie .

Jak wspominałam zakupy zrobiłam w sklepie eobuwie .
Kupujecie czasem obuwie w sklepach internetowych ? Ja często i lubię takie zakupy :)

Pozdrawiam .

12 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się buty, które kupiłaś dla córki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już w zeszłym roku spodobały mi się one...aż wreszcie je kupiłam :)

      Usuń
  2. Podobają mi się buty dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty, w takich zima niestraszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zamówienie, ostatnie buty zdobyły moje serce, idealne na zimę, bardzo ciepłe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takich szukałam dla córki, takich wyższych i ciepłych:)

      Usuń
  5. Śliczne są te buty które kupiłaś dla córki sama bym sobie takie sprawdziła i ten kolor super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty, na wakacjach ostatnio robiłam zakupy u nich, jak mieli promocję na torebki i półbuty.

    OdpowiedzUsuń