1/17/2019

Przesyłka...krem, kremiki i inne kosmetyki :)

Ostatnio podzieliłam się zawartością fajnej przesyłki z grudnia a dzisiaj chciałam przedstawić co otrzymałam już w styczniu ... ONLY YOU - dziękuję . 


Paczuszka niespodzianka skrywała kilka kosmetyków, o których na pewno napiszę bardziej szczegółowo, gdyż są przydatne i ładnie pachną :)

A to są właśnie te produkty, które bardzo interesująco pachną - kremiki do rąk w 4 wariantach zapachowych marki Floslek. Przyznam, że już raczej mam swojego faworyta a właściwie ...faworytów i podejrzewam, że zdania nie zmienię ;)


Krem zimowy idealnie będzie pasował na tą chłodną porę dla córki i już jest w użyciu .
Kredka do oczu to produkt raczej niezbędny w kosmetyczce, zobaczymy jak się będzie sprawował.
Woda perfumowana o dosyć ciekawym zapachu .

Przydatne, pachnące i wstępnie mogę napisać, że sprawują się bardzo dobrze. Wkrótce podzielę się bardziej szczegółową opinią .

Pozdrawiam serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i pachnąca przesyłka. Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo muszę wypróbować te nowe kremy z flosleku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne opakowania mają kremy floslek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę tylko perfumy, bo widziałam je na innych blogach, ale żadnego kosmetyku nie miałam okazji wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są takie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od tego portalu otrzymałam tylko perfumy do testowania, są super :)

    Przy okazji odwiedzin chciałabym zaprosić Cię na konkurs zorganizowany na stronie mojego sklepu BiBabi - sukienkowa faktoria do wygrania jest wiosenna sukienka lub bon na zakupy https://tiny.pl/tm436

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne opakowania mają te kremy Floslek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny unboxing
    Serdecznie pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do odwiedzenia mojej strony Mecenatism.

    OdpowiedzUsuń