3/28/2017

Gel Spray Stile Unico Professional .

 W sklepie Tenex24.pl dostępne są dwa rodzaje pojemności tego produktu, mianowicie 300 ml, czyli ten produkt, który ja przedstawiam tutaj oraz 150 ml .


 Informacje ogólne :
Żel spray marki Stile Unico ekstra mocny  jest profesjonalnym produktem do stylizacji włosów, który bardzo mocno utrwala nawet najwymyślniejszą fryzurę. Charakteryzuje się możliwością kontrolowania ilości nakładanego  żelu, co pozwala na natychmiastową stylizację każdego indywidualnego pasma włosów. 
Nanosić z odległości  25 cm na suche lub wilgotne włosy. Łatwy do wyczesania.
Uwaga: Nakładając uważać na oczy, jeśli  preparat dostanie się do oczu, delikatnie przemyć ciepłą wodą.
 Stylizacja włosów to mega wyzwanie, nawet przy zwyczajnej fryzurze...nie łatwo jest ujarzmić włosy i spowodować, aby sztywne, raczej trudne do układania włosy współpracowały w sposób taki, jak chciałabym  ;)

Stosuję zazwyczaj mocne produkty do utrwalania fryzur, zastanawiałam się, czy ten żel w sprayu sprawdzi się i moje obawy były nie potrzebne. Jest to mocny produkt, jak nazwa wskazuje i sprawuje się bardzo dobrze, utrwala na długi czas raczej każdą fryzurę, zarówno taką codzienna, jak i też bardziej "wyjściową" :)

 Jestem bardzo zadowolona z działania i efektu, jaki można uzyskać . Trwałość na włosach też satysfakcjonuje mnie .


Zapach żelu jest ładny, wiadomo na początku bardziej mocny, lecz póżniej pozostaje miła woń na włosach .
Cena za 300 ml produktu wynosi w sklepie tenex24.pl 18,30 zł.

Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. super, że jesteś zadowolona, ja najczęściej nic nie robię ze swoimi włosami, nie stylizuję ich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też codziennie nie "męczę ich" stylizowaniem, lecz dosyć często mi się to zdarza jednak ;)

      Usuń
  2. Nie używam takich produktów zbyt często, ale mam akurat spray tej marki, tylko inny rodzaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj stosuję je wtedy, gdy mam ochotę na zmianę fryzury, lub gdy muszę je szybko "ujarzmić" ;)

      Usuń