1/19/2013

Szampon pokrzywowy - Herbal Care- Farmona.

Gdy na mojej głowie a konkretnie z moimi włosami dzieje się coś ,na co mogę mieć wpływ zawsze szukam odpowiedniego rozwiązania.
Tym razem postanowiłam wypróbować i przekonać się jak zadziała ten oto szampon. Cieszy mnie fakt,że moje włosy  po jego użyciu są lekkie,miękkie,delikatne w dotyku,dobrze się rozczesują i fajnie układają .

Również ważne jest to,że pozwala mi cieszyć się dłużej włosami ,które nie stają się od razu dnia następnego przetłuszczone.Do tego jeszcze szampon ładnie pachnie,czuć zapach ziołowy,pokrzywę najbardziej - jest to delikatny zapach,odpowiednio się pieni oczywiście i dobrze spłukuje.
Jak widać kolor biały jest a konsystencja lejąca .


                                        



Podoba mi się również  opakowanie ,proste,czytelne i z najważniejszymi informacjami.
Ciemna buteleczka,która mieści 300 ml produktu cieszy moje oka za każdym razem,gdy po nią sięgam.
Dobra cena to również wielka zaleta i zachęta do następnego zakupu.

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten zapach:) Mój szampon czeka na swoją kolej:)
    A zauważyłaś, żeby włosy mniej wychodziły po nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio nie mam problemu z wypadaniem włosów,więc ciężko mi cokolwiek na ten temat pisać.

      Usuń
    2. Mi na wypadanie nie pomógł ani ten szampon ani żaden, ale ładnie pachnie i świetnie sie pieni. Choć megaśnie mnie nie zachwycił. Miałam wrażenie, że włosy szybciej mi sie po nim przetłuszczały, choć ładnie sie błyszczały.

      Usuń
  2. To będzie mój kolejny szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wersję z lnem i jestem zachwycona zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam je w promocji z odżywkami za 10 zł. Ale aktualnie mam spory zapas szamponów więc się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam szampon od Farmony. Chyba jedyną jego wadą jest ta nakrętka ;) Zapach i działanie też bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mnie kuszą te szampony;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Farmona mnie zaskakuje coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bardziej mnie kuszą mnie kosmetyki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra go uzywa i jest zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie kilkukrotnie koleżanki zachęcały do pokrzywy, ale na moich włosach powodowała łupież ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny, lubię takie ziołowe szampony, nie wiem czemu ale chyba mam do nich większe zaufanie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja go własnie kupiłam, moja siostra go chwali. Niestety nie jest tak idealny ponieważ zawiera SLES'y i innego typu badziewia. Ale zobaczymy jak się na włoskach sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń