7/16/2014

Lakier do paznokci THE ONE ,Long Wear

Jest to odcień o numerze ICE PINK , firmy ORIFLAME. Niby róż ..a jednak troszkę jakby łososiowy jest , zawiera wewnątrz delikatne drobinki .



Dobrze rozprowadza się na paznokciach, nie pozostawia smug, pędzelek fajny, zgrabny  .
Właśnie to zdjęcie najdokładniej odzwierciedla kolor, jaki uzyskuję na paznokciach , tutaj nałożone zostały dwie grubsze warstwy.
Nie jest to konieczne, wystarczą dwie cienkie, lecz chciałam uzyskać wyrazisty kolorek , aby pokazać go Wam :)
Bardzo fajny, delikatny, subtelny odcień, lubię go używać na co dzień . Trwałość na paznokciach...u mnie standardowo tak do 3/4 dni, na pewno wszelakie prace domowe bez używania rękawiczek mają na to wpływ , lecz ja lubię zmieniać kolorki na paznokciach, więc to nie problem / rękawiczek nie lubię / ;)



Jego cena za 8 ml wynosi 25 zł , TUTAJ więcej informacji na jego temat .
 Widziałam go również w niższej promocyjnej cenie :)

Jestem bardzo ciekawa, jak sprawują się ciemniejsze odcienie, znacie te lakiery ?


23 komentarze:

  1. Ależ ładny :) Bardzo subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, deliktniutkie kolorki też są ładne :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny, delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobny, może nawet taki sam odcień z Avon Gel Finish

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek , ale cena trochę spora ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy ! I przypadł mi do gustu pędzelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny - delikatny - lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor ja mam czerwień i jestem z tego lakieru zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek jest świetny i bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubie takich lakierów z tymi drobinkami, do tego ta kosmiczna cena :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ale to delikatn, ładnie wygląda :) jednak ja wole coś bardziej wyrazistego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolorek, nie znam tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny, delikatny i nienachalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz bardzo ładne, zadbane paznokcie, a lakier mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam krótkie paznokcie...w fazie wzrostu ale dziękuję :)

      Usuń