12/17/2015

Przesyłka z kosmetykami Prestige Cosmetics .

Prestige Cosmetics to amerykańskie kosmetyki kolorowe.  
W ich ofercie ofercie można znależć niezbędne produkty zarówno do makijażu dziennego, jak i wieczorowego. 
Ja dzisiaj pokażę moją przesyłkę, czyli kosmetyki, z którymi  zapoznaję się od kilku dni .
Są one ciekawe i z chęcią sprawdzam, jak się u mnie sprawują.


                             Cztery produkty do makijażu ust w ciekawych kolorach .

                            
                     Kolory podkładów całkiem dobrze pasują do mojej cery .
                           Jeden jest rewitalizujący, drugi zaś liftingujący .

 Lakierów do paznokci nigdy za dużo, chociaż mam ich sporo, to takich odcieni nie poznałam jeszcze .
Jest też coś do makijażu oczu...kredki, eyeliner i tusz .
 I to już reszta kosmetyków, które poznaję, cienie w trzech kolorach, róż oraz puder prasowany.

Na pewno za jakiś czas poinformuję, jak sprawują się poszczególne kosmetyki .
Więcej informacji na ich temat :
 Prestige Cosmetics 
Prestige na fb 
Kosmetyki dostępne są w drogeriach Natura , oraz w niektórych drogeriach internetowych.



Pozdrawiam.

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajna przesyłeczka,miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, sporo tego , też testuję ich produkty, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam nigdy o tych kosmetykach, ciekawe :D ]

    ZOBACZ CO U MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam firmy;)
    Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do marki, to znam jedynie płatki pod oczy, które kupowałam kiedyś w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem tych podkładów

    co powiesz na wspólna obserwację ? jeśli tak to zacznij i daj znać Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna przesyłka, udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miłego testowania kochana :) obyś była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki :o)

    Udanego testowania :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna przesyła, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieznana mi firma. Czekam na ocenę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzję, jestem bardzo ciekawa :) Kosmetyki wyglądają całkiem ładnie.
    Pozdrawiam, Ada :)

    OdpowiedzUsuń