12/15/2015

Produkty Timotei do pielęgnacji włosów z linii Drogocenne Olejki.

Jak zapewne większość osób wie marka Timotei należy do firmy Unilever .
Produkty Timotei są mi znane i raczej wszystkie dobrze działają na moje włosy, co mnie oczywiście cieszy.


  Linia Drogocenne Olejki przeznaczona jest do włosów normalnych i suchych. W składzie znajdziemy olejek arganowy,olejek migdałowy oraz ekstrakt z jaśminu. 
Nie zawiera parabenów ani barwników.

                          W skład zestawu pielęgnacyjnego wchodzą trzy produkty .
Mgiełka upiększająca Drogocenne Olejki 150 ml – Zapewnia połysk, jedwabisty dotyk i nawilżenie, chroni przed puszeniem się włosów .
Nietłusta formuła – nie obciąża oraz nie skleja włosów, chociaż ja stosuję tego typu produkty zawsze z umiarem .
 Zapach podoba mi się , kosmetyki te pachną dla mnie kwiatowo-pudrową nutą, która podoba mi się . 
Upiększająca formuła z kompozycją organicznego olejku arganowego, olejku migdałowego i ekstraktu z jaśminu. 
O% parabenów.
Stosować można tą mgiełkę według upodobania :
– rozpyl na suche włosy aby uszlachetnić je,
– możesz zastosować mgiełkę również na wilgotne włosy,
– aby pomóc chronić włosy przed działaniem wysokiej temperatury podczas stylizacji
Ja zazwyczaj stosuję na wilgotne włosy, gdyż tak najbardziej lubię, lecz i na suche zdarza mi się używać :)

Szampon Drogocenne Olejki 250 ml – 0% parabenów. 0% barwników. 
Do włosów normalnych lub suchych.
W delikatny sposób nawilża włosy. Bogata, upiększająca formuła z organicznym ekstraktem z jaśminu, drogocennym olejkiem arganowym oraz olejkiem migdałowym, która intensywnie nawilży nawet suche włosy aby uszlachetnić ich piękno. Napełnia włosy żywym blaskiem i nadaje subtelny zapach. Pomaga uzyskać jedwabiste w dotyku i lśniące włosy każdego dnia.

Odżywka Drogocenne Olejki 200 ml – 0% parabenów. 0% barwników. 
Do włosów normalnych lub suchych.
W delikatny sposób nawilża włosy. Bogata, upiększająca formuła z organicznym ekstraktem z jaśminu, drogocennym olejkiem arganowym oraz olejkiem migdałowym, która intensywnie nawilży nawet suche włosy aby uszlachetnić ich piękno. Napełnia włosy żywym blaskiem i nadaje subtelny zapach. Pomaga uzyskać jedwabiste w dotyku i lśniące włosy każdego dnia.

Szampon i odżywka dobrze uzupełniają się i sprawiają,że moje włosy są po umyciu lekkie, nawet bardziej puszyste, co przy moich ciężkich włosach nie jest zawsze zauważalne, gdy używam innych szamponów.

Sam szampon pozostawia włosy mało nawilżone, lecz odżywka dopełnia to,czego im brakuje, czyli nawilża i "ujarzmia" moje włosy :)

Cieszę się z tego,że nie powoduje linia Drogocenne Olejki nie powoduje u mnie szybszego przetłuszczania się włosów, dzięki czemu mogę stosować te produkty do woli :)
       Opakowania są plastikowe, zgrabne, dozowniki działają bez problemu .

 Kolor szamponu i odżywki jest biało-perłowy, zapachy tych produktów są kuszące , jak już wspominałam kwiatowo-pudrowe .

 Jak wygląda taki zestaw cenowo ?
Widziałam w jednym ze sklepów internetowych już za nie całe 25 zł.
Każdy produkt oddzielne w zależności od sklepu :
- mgiełka ok 15 zł
- szampon ok 8 zł
- odżywka ok 8 zł .


Pozdrawiam i życzę miłego dnia Wszystkim :)

10 komentarzy:

  1. Tej serii Timotei jeszcze nie miałam :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie przepadam za kosmetykami tej marki...:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego o tej serii czytałam i zamierzam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy w zyciu nie miałam nic od nich :) a są na rynku tyle lat ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowa recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie miałam produktów tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ta seria świetnie się sprawdza
    bardzo ją lubię ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wkręciłam się w zakup odzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już chyba kilka lat nie miałam żadnego produktu z Timotei . całkiem niskie ceny

    OdpowiedzUsuń
  9. oo jak ja dawno nie miałam nic z Timotei. :)

    OdpowiedzUsuń