12/01/2017

Dwa produkty do włosów NIVEA Care & Hold.

Utrwalenie fryzury to bardzo ważne zadanie.Mając włosy długie nie było to dla mnie aż tak ważne, lecz krótsze włosy wymagają zdecydowanie więcej uwagi i produktów takich jak lakiery, czy pianki.

 NIVEA Care & Hold, Lakier regenerujący posiada innowacyjną formułę, która łączy regenerację i jednocześnie naprawdę zapewnia długotrwałe utrwalenie fryzury. Nie skleja jej, nie obciąża, lecz według producenta ma za zadanie wzmacniać strukturę włosów i je regenerować, co mi bardzo odpowiada oczywiście. Jeszcze inną fajną zaletą jest to, że lakier dodatkowo chroni włosy  przed promieniowaniem UV, czyli na lato będzie jeszcze bardziej przydatny. 
 Formuła lakieru zawiera również Eucerit, dzięki czemu włosy są elastyczne i piękne. Fryzura trzyma się przez wiele godzin, a włosy wyglądają naturalnie i zdrowo.


 Pianka regenerująca NIVEA Care & Hold, podobnie jak lakier posiada innowacyjną formułę, która łączy regenerację i jednocześnie zapewnia długotrwałe utrwalenie, bez sklejania fryzury. Do tego wszystkiego  wzmacnia strukturę włosów i je regeneruje, nie obciążając ani nie wysuszając włosów.
Chroni włosy przed uszkodzeniami termicznymi. Formuła pianki zawiera również Eucerit, dzięki czemu włosy są elastyczne i piękne, czyli identycznie, jak i lakier. 



 Fryzura trzyma się przez wiele godzin, a włosy wyglądają naturalnie i zdrowo.Pianka i lakier ładnie pachną a ten zapach na włosach utrzymuje się dosyć długo.

Zarówno pianka jak i lakier potrafią bardzo dobrze zadbać o odpowiednio ułożoną fryzurę przez długi czas.Dla mnie spełniają swoje zadanie w szybki i prosty sposób, więc mówię TAK  dla tego duetu :)

 Tutaj wykorzystałam piankę, aby "ujarzmić" moją niesforną grzywkę i udało się to w bardzo szybki sposób, nakładając piankę na suche włosy.Można stosować piankę też na wilgotne włosy i wtedy fajnie od razu "pokazuje drogę włosom" ku dobremu wyglądowi ;)

Znacie te produkty ?

Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w okresie licealnym stosowałam dużo pianek, teraz częściej sięgam po lakiery ale i tak to się zdarza od święta

    OdpowiedzUsuń
  3. Opisałam też u siebie ten zestaw :) Sprawdził się na czas testów, ale już podarowałam go dalej. Na co dzień nie korzystam z takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki z nivea dla mnie tez na plus

    OdpowiedzUsuń