2/02/2015

Organiczne masło do ciała Organix Cosmetix...czym mnie zaskoczyło ?

Masła do ciała znam i lubię, lecz ten produkt zaciekawił mnie dodatkowo oczywiście swoim składem i tym , jak zachowuje się podczas rozprowadzania na całym ciele.
 Zapraszam zatem do moich przemyśleń i podsumowań :)


Najpierw trochę ogólnych informacji :)

Masło Organix Cosmetix zawiera Oliwę  z oliwek i Jojoba, które odżywiają i chronią skórę przed utrata wilgoci. Aloes i masło Shea działają kojaco na podrażnienia.

Masło jest wzbogacone w składniki z Alp szwajcarskich:

- ekstrakt IMPERATORIA, składnik o silnym dzialaniu przeciwzapalnym;
- Szanta chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania UV

Ponadto formuła zawiera Lipactive Inca Inchi i roślinny olej zawierający kwasy Omega 3, 6 i 9, który umożliwia przywrócenie bariery skórnej i elastyczność naskórka oraz utrzymuje nawilżenie skóry. Efektem końcowym jest młodszy wygląd skóry.

Kluczowe składniki:
-Simmondsia Chinensis Jojoba Seed Oil - Olej z Nasion Jojoby tworzy film ochronny na skórze, pomagając zatrzymać wilgoć.
Macadamia Ternifolia Oil - Olej z Orzechów Macadamia - działa nawilżająco i ochronnie na skórę.  Bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. Jego naturalne podobieństwo do ludzkiego sebum czyni go doskonałym składnikiem do pielęgnacji skóry.
Olea Europaea (Olive) Fruit Oil -  środek zmiękczający i wygładzający, używany ze względu na przeciwbakteryjne właściwości.
Skład:
 Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Glyceryl Stearate SE, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Oleate, Glyceryl Stearate, Potassium Sorbate, Simmondsia Chinesis (Jojoba) Seed Oil*,  Macadamia Ternifolia Seed Oil*,  Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Squalane, Hodeum Vulgare, Saccharide Isomerate, Benzyl Alcohol, Citrus Aurantiun Duclis (Orange) Peel Oil*, Citrus Medica Limonum (Lemon) Oil*, Beeswax*, Glycerin, Marrubium Vulgare*, Peucedanum Ostruthium*, Hyssopus Officinalis*, Sodium Benzoate, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Benzoic Acid,  Tocopheryl Acetate.
*) Składniki pochodzące z upraw ekologicznych.

98.76% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego.

27.87% wszystkich składników pochodzi z upraw ekologicznych.
 Zabezpieczeniem dodatkowym masełka była taka oto mocna folia .
  A tak masełko prezentowało się tuż po otwarciu, zaskoczył nie jego bardzo przyjemny zapach :)
Jaki jest ten zapach ?
Dla mnie są chyba najbardziej wyczuwalne nuty cytrusowe, zmieszane z innymi zapachami, które nie kojarzą mi się z niczym konkretnym...jedynie te cytrusy / chociaż nie są bardzo mocno wyczuwalne/, które sprawiają,że jeszcze bardziej przyjemnie stosuje się ten produkt. .
 Kolor jest taki, jak widać, czyli biały w kierunku kremowego :)
Konsystencja jest idealna, świetnie daje rozprowadzać się po całym ciele i....to było dla mnie mega fajne,że wchłania się dosłownie w mgnieniu oka i na dłoniach nie pozostają żadne resztki produktu, tak jakoś wszystko świetnie wchłania się :)

 Na skórze nie pozostaje też tłusta warstwa, z którą kojarzyły mi się inne masła do ciała, wszystko zostaje wchłonięte i pozostaje jedynie przyjemna w dotyku gładkość .

Pierwszy raz masło, które używam jest takie pozytywnie "inne" :)
 Zbliżenie masła na moim nadgarstku pokazuje tą delikatną konsystencję , która naprawdę szybciutko się wchłania.
 Dodam jeszcze,że masło jest wydajne dzięki temu,że fajnie i tak gładko się rozprowadza na skórze .

Ja jestem nim zachwycona , moja skóra również polubiła te dobroczynne składniki w nim zawarte i odwdzięcza się dobrym wyglądem,gładkością i nie brak jej nawilżenia :)

O czym jeszcze zapomniałam ? O tym,że masło jest :

- posiada w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny
 Wśród dołączonych ulotek i innych informatorów znalazłam takie oto informacje o tym, co szkodliwego może znajdować się w kosmetykach.
 Próbki również zostały wykorzystane / prawie wszystkie/ .
 Mydełko jest malutkie, lecz ma moc w zapachu, który jest zdecydowany i dla mnie taki męski .
      Za masło o pojemności 250 ml w sklepie Bio-Beauty  zapłacimy 43,79 zł. 
               Pozdrawiam Wszystkich słonecznie w ten pochmurny dzionek:)

17 komentarzy:

  1. Eh gyyby te kosmetyki były chociaż trochę tańsze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena faktycznie nie jest malutka, lecz jakość naprawdę super dla mnie :)

      Usuń
  2. nie miałam,ale super że jesteś nim zachwycona :) a te mydełko wygląda uroczo .

    OdpowiedzUsuń
  3. Te nuty cytrusowe działanie to wszystko kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tej marki...muszę poszperać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie zbyt drogie, choć kosmetyki naturalne zazwyczaj mają wysoką cenę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie jest,że naturalne produkty są zazwyczaj ciut droższe .

      Usuń
  6. prezentuje się rewelacyjnie, chętnie przyjrzę się mu bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba bym się z nim mimo wsyztsko nie polubiła.. jakośtak mam wrażenie, że niezła gęsta kupa to jest xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie ...konsystencja nie jest naprawdę gęsta, na zdjęciu może tak tylko wygląda :)

      Usuń
  9. Na twój blog trafiłam przypadkowo jednak bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu i oby tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdził

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń