2/03/2015

Przesyłki, przesyłeczki :)

Słoneczko pojawiło się na moment dzisiaj , więc wykorzystałam ten moment i zrobiłam zdjęcia moim ostatnio otrzymanym paczuszkom .


  Pierwsza z nich to paczuszka od firmy RevitaLash , jeszcze ze spotkania w Rzeszowie,  które organizowała Karolina ,> Klik do relacji <.
 Natomiast te dwie przesyłki są z ostatniego spotkania w Łańcucie i dotarły do mnie pocztą , >RELACJA ze spotkania<:)
Od Uroda Polska otrzymałam mydełko do rąk, żel pod prysznic oraz balsam do ciała.
 Lakiery w 7 odcieniach pochodzą od  Euro Fashion.

 Ze sklepu Ulubiona bielizna wybrałam taki oto komplecik :)
 Od sklepu Cuda.pl otrzymałam taka małą paczuszkę z fajną dla mnie zawartością .

 Zielona torebeczka skrywa wygraną w konkursie na fb Beauty Face .


 Pudełeczko z nieznaną mi zawartością...lecz dowiem się cóż to jest za "złotko":)
  To z kolei produkty z testów na Ofeminin.
Serum i krem całkiem fajnie się sprawuje.
 Ofeminim ciąg dalszy , jest to farba do włosów kolorze brązu.
                                           
   To już tyle z moich ostatnich przesyłek , wkrótce pojawią się pierwsze opinie :)
Znacie coś z tych przedstawionych produktów ?

Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Nic z nich nie znam;)
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bielizna, z chęcią bym się jej bliżej przyjrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z RevitaLash mam ten żel do aktywnych mięśni i jak najbardziej polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo super :) Ja również czekam na swoje przesyłeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję tylu wspaniałości:) też testuję serum i krem z L'Oreal:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria Melisa nie przypadła mi do gustu ze względu na zbyt intensywne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa co to za złote cudo jest :) do mnie tez dotarły prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dostałam kremy z Ofeminin z L'Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo Ci przybyło, ładna bielizna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pierniczę tych lakierów to Ci zazdroszczę normalnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nowości :) ten komplecik też wpadł mi w oko, ale nie było mojego rozmiaru :/ śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa, co to za złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne paczki, ciekawe jak spisze się żel sylveco. No i komplet bielizny śliczny wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same fajne paczuszki :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń