4/27/2017

Przesyłka pełna kosmetyków :)

Witam,
Dotarła do mnie ostatnio spora przesyłka, ciężka była i zawierała mnóstwo wspaniałości kosmetycznych marki Evree . Jest to wygrana w konkursie i opłacało się czekać na taką ciekawą i zróżnicowaną zawartość. Nie wiedziałam co będzie wchodziło w skład nagrody, gdyż miała to być niespodzianka. 


Ta oto prezentuje się zawartość tejże paczuszki . Jest to pielęgnacja dla całego ciała :)



 W podróży do mnie ucierpiał jednak troszkę olejek do twarzy, gdyż prawie pół zawartości wylało się .Jednak dobrze, że spora część pozostała, więc wypróbuję ten ciekawy produkt :)

Ciekawa jestem, kto jeszcze brał udział w konkursie i otrzymał taką fajną paczuszkę ?

Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tym konkursie ale szczerze gratuluję Ci wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej. Dawno nic z Evree nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. super, gratuluję, świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten olejek, świetnie się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę konkursu przyznaję ;) Coś mnie ominęło w takim razie a paka super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana gratuluję wygranej, świetne kosmetyki. Szkoda tylko, że ten olejek ucierpiał, ale masz rację, dobrze że coś zostało, więc wypróbujesz- miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile cudowności! Gratuluję wygranej w konkursie :) Olejki, tonik różany i peeling najbardziej mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Evree jeszcze nie miałam, a jest bardzo polecane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nagroda wspaniała. Sporo ciekawych różności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromne gratulacje. Nagroda godna pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spora paczuszka:0 ciekawe produkty :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :http://zapteczkifarmaceutki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kilka kosmetyków Evree i żaden mnie nie zawiódł.

    OdpowiedzUsuń