4/24/2017

Witamina K w trosce o skórę .

Dzisiaj przedstawiam nowość marki DermoFurure Precision, która ma dbać o skórę wymagającą odpowiedniej pielęgnacji, czyli wzmocnienie naczynek. Może wydawać się, że problem z naczynkami na twarzy dotyczy niewielu osób, lecz znam w swoim najbliższym otoczeniu kilka osób, które niestety wiedzą co to popękane naczynka na twarzy i lepiej zacząć dbać o taką cerę zanim pojawią się konkretne objawy.


Kuracja z witaminą K zawiera unikalne składniki z intensywnymi właściwościami regenerującymi i kondycjonującymi skórę. Uszczelniają one ścianki naczynek krwionośnych, zapobiegając ich nadmiernemu rozszerzaniu oraz zmniejszając ich widoczność. 

Ze względu na dużą zawartość (1%) witaminy K, zostają szybko zredukowane zaczerwieniania i zasinienia Olej arganowy optymalnie odżywia, zwiększając jędrność i elastyczność naskórka.

DZIAŁANIE KURACJI:
- wzmacnia i uszczelnia osłabione ścianki naczyń
- zmniejsza widoczność naczynek krwionośnych
- zapobiega nadmiernemu rozszerzaniu naczynek
- stymuluje procesy naprawcze
- regeneruje i łagodzi podrażnienia

 Moja cera nie ma na razie zbyt widocznych naczynek, no może gdzieś tam minimalnie są, lecz nie za bardzo widoczne. Mimo to stosuję na przemian z innymi / zwykłymi/ już od jakiegoś czasu kosmetyki z przeznaczeniem do cery naczynkowej, gdyż moja mama boryka się z tym problemem, więc wiem jak to się póżniej objawia.

Wolę wcześniej zacząć dbać o skórę, która daje mi sygnały do takiej pielęgnacji.

Dlaczego stosuję takie produkty ? 
To proste, po pierwsze trochę jakby profilaktycznie, lecz głównie dlatego, że czasem zdarzają mi się zaczerwienienia skóry, zwłaszcza przy zmianie temperatur, jej wrażliwość, napięcie nadmierne, dziwne przesuszenie. 

Ten produkt sprawia, że moja skóra po takiej dawce wieczornej pielęgnacji czuje się bardziej komfortowo, nie czuję pieczenia skóry, które czasem w dzień pojawia się i ogólnie dba o nawilżenie, jej napięcie jest lepsze . 

  Kolor tej kuracji uszczelniającej naczynka jest bezbarwny, zapach zaś posiada delikatny i przyjemny. Czasem stosuję kurację na twarz jako samodzielny produkt, lecz najczęściej po odczekaniu odpowiedniego czasu, aż całość wchłonie się ładnie nakładam jeszcze krem .



W sklepie tenex24.pl cena tego produktu o pojemność: 20 ml wynosi 42, 90 zł.


Pozdrawiam .

11 komentarzy:

  1. chętnie przetestowałabym to serum, lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się sera tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o nim, uwielbiam stosować sera do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam tej marki zestawik z zapasie, nie wiem kiedy wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie mam z tej marki hialuronowy wypełniacz do ust i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten produkt, uwielbiam go, łagodzi podrażnienia przy cerze naczynkowej :)

    OdpowiedzUsuń