7/20/2017

Ochrona włosów farbowanych latem - stylizacja i ochrona UV w jednym.

Lato to czas upałów, słonecznych dni, odpoczynku . Lecz jest jeszcze coś na co warto i trzeba zwrócić uwagę, chodzi mi o ochronę przeciwsłoneczną. Twarz i ciało to na nich najbardziej zazwyczaj skupiam się, lecz o włosy też trzeba zadbać . Dlaczego to takie ważne ? 

Jak wiadomo nie od dziś, że słońce i promieniowaniem UV nie są zawsze przyjaciółmi  naszej skóry i naszych włosów. Jeżeli jednak zapewnimy im ochronę to wtedy może być to fajny czas na spokojne korzystanie ze słońca bez zbędnego przesuszenia włosów, co powoduje ich osłabienie, zniszczenie, nawet łamliwość.

Ja ostatnio poznałam produkt GEL SPRAY PROTECT COLOR z ochroną UV  do stylizacji włosów, który chroni moje włosy przed promieniowaniem UV i dodatkowo przeznaczony jest do włosów farbowanych, czyli takich jakimi są moje.

GEL SPRAY PROTECT COLOR z ochroną UV marki Hegron jest profesjonalnym produktem do stylizacji włosów z przeciwutleniaczem i filtrem UV. Przedłuża blask i intensywność koloru włosów farbowanych. Maksymalnie utrwala, nawet najwymyślniejszą fryzurę.


Nanosić z odległości 25 cm na suche lub wilgotne włosy. Łatwy do wyczesania.

Cieszę się, że mogę mieć w jednym produkcie ochronę przed promieniowanie UV i 
równocześnie fryzurę bardzo dobrze utrwaloną na długi czas, gdyż właśnie tak działa ten produkt. 


Bardzo fajną zaletą jest też to, że jest on przeznaczony do włosów farbowanych . Można stosować ten spray zarówno na suche, jak i wilgotne włosy. Ja wybieram najczęściej opcję dla włosów już suchych :) Posiada ładny zapach .






 Pojemność: 150 ml, cena 13, 20 pln w sklepie internetowym tenex24.pl .

Stosujecie latem produkty z ochroną UV ?

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. super, mam włosy farbowane, które żółkną od słońca

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam tego typu spray, ale nie dawał rezulatatów więc nie kupuje już takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, bardzo pilnuję ochrony UV skóry i włosów :) używałam tego sprayu w białej butelce i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dbanie i ochrona przed negatywnym skutkiem słońca to ważna sprawa :)

      Usuń
  4. ja często zapominam o ochronie UV...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bywa...ja często też, lecz jak już zacznę to staram się potem już pamiętać :)

      Usuń
  5. nie znam, ale chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń