7/02/2017

Pachnące kulki Orchidea & Magnolia.




"Żelowe perełki marki Pachnąca Szafa znajdujące się wewnątrz opakowania dyskretnie uwalniają ukryty w nich zapach, wypełniając dom przyjemnym aromatem.
Sposób użycia i zastosowanie: Odkręć nakrętkę i usuń wkładkę zabezpieczającą. Zakręć opakowanie. Wstrząśnij, aby uwolnić dodatkową porcję zapachu."
Zapach jest odpowiednio intensywny, na początku nawet dla mnie był za mocny, więc nie odkleiłam tej wierzchniej folii do końca i tak powolutku przyjemny zapach uwalniał się i jest jeszcze nadal ze mną ta woń, chociaż już mniej wyczuwalna, gdyż minęło już na pewno więcej niż 2 mce od pierwszego otwarcia. 
Kulki skurczyły się w opakowaniu po ok miesiącu, lecz dolałam do nich zwykłej wody  i znowu nabrały ładnych, "pulchnych" kształtów i do tego z zapachem.
Pachnące kulki żelowe mają ładny kwiatowy zapach, lecz należy on raczej do grupy zapachów słodkich. 
Śliczne, różowe kuleczki zamknięte są w przezroczystym pudełeczku, które ładnie prezentuje się w każdym pomieszczeniu. 
Czytałam opinie, że zapach nie utrzymywał się długo w pomieszczeniu, lecz ja z tym stwierdzeniem nie zgodzę się, gdyż u mnie był naprawdę długo wyczuwalny w sporym pomieszczeniu .


Cena takich kuleczek zapachowych wynosi ok 10 zł, pojemność: 200g.

Lubicie takie zapachy ?

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Miałęm ale jak był w połowie to przestały pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie próbowałam, choć ostatnio zastanawiałam się nad ich kupnem. Zniechęciła mnie właśnie ta niepewność jak długo będą pachnieć i czy rzeczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. UWIELBIAM TAKIE KULKI, ja mam z YC i wożę je w aucie. przyjemnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kulek jeszcze nie miałam. No ciekawe czy u mnie było by wyczuwalne.

    OdpowiedzUsuń