6/30/2017

Zestaw Natural Spa Candy Pink z ekstraktami z owoców leśnych.

Dzisiaj będzie pachnąco i pielęgnacyjnie z marką DermoFuture .Przedstawiam zestaw, czyli żel pod prysznic i balsam do ciała o kuszącym zapachu.


Tak wygląda zestaw, tuż przed otwarciem, jeszcze "świeżutki" był wtedy  :)

Regenerujące masło do ciała

Zazwyczaj gdy opisuję zestawy, zaczynam od żelu pod prysznic ...dzisiaj zaś zrobię odwrotnie. Najpierw masło do ciała :)

Regenerujące masło do ciała z ekstraktami z owoców leśnych, jego zadaniem jest wzmacniać naczynka krwionośne, działać przeciwzapalnie, nawilżająco oraz zmiękczająco. Masło do ciała zapewnia świetną pielęgnację skóry dzięki mikrokapsułkom z witaminami, które pod wpływem ciepła rozpuszczają się i doskonale wchłaniają w skórę, pozostawiając ją jedwabiście gładką.

Fajne jest na pewno to, iż produkt nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.

Pojemność: 200 ml

 Masło wchłania się całkiem przyzwoicie, potrzebuję chwili, aby wchłonęła się jego całość, jednak nie stosuję grubej warstwy, tylko cienką .
Zapach ciekawy, przyjemny bardzo, nie za słodki, nawet trochę orzeżwiający :)




Mikrokapsułki szybciutko rozpuszczają się i pielęgnują ciało . Skóra dzięki takiej pielęgnacji jest nawilżona, gładka i rzecz jasna pachnąca po użyciu tego masła. 

Mikrokapsułki są dobrze widoczne, przy kontakcie z ciałem szybko i ładnie rozpuszczają się .



Regenerujący żel pod prysznic

Regenerujący żel pod prysznic z nawilżającymi mikrokapsułkami, pozostawiający uczucie gładkiej skóry, zaś miękka piana i zapach OWOCÓW LEŚNYCH umilają czas pod prysznic em i delektują nas kuszącym aromatem. 


 Wartość pH żelu odpowiednia dla skóry – tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie - takie informacje doczytałam na stronie sklepu.


Pojemność: 300 ml



Zarówno ja, jak i mąż i pewnie każda osoba / być może część woli jednak mydełka/ ...nie wyobrażamy sobie wieczornej kąpieli bez żelu pod prysznic. Wspominam o mężu, gdyż on również stosował te produkty, zwłaszcza żel "podkradając " mi go, więc można się domyślać, że spodobało mu się jego działanie i ciekawy zapach, który nie jest przesadnie słodki, czego obawiałam się. Jest ładny, ciekawy, interesujący po prostu ;) 

W trakcie użytkowania  wytwarza się miękka piana, która otula ciało lekkością i sprawia, że skóra jest dobrze oczyszczona, zadbana. 

Konsystencja żelu należy do tych gęściejszych, jest treściwa .

Mikrokapsułki są dobrze widoczne i wyglądają bardzo ciekawie  zatopione w tym żelu.
Produkty te zarówno w duecie, jak i każdy z osobna sprawują się bardzo fajnie.


Marka : DermoFuture
Seria kosmetyczna : Natural Spa

Cena zestawu wynosi 32,90 pln w sklepie tenex24.pl

8 komentarzy:

  1. fajnie wygląda ten zestaw, szczególnie kuleczki zatopione w żelu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuleczki podobają mi się też bardzo i do tego mają dobroczynne działanie :)

      Usuń
  2. Sporo dobrego czytam o produktach tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie słyszałam o tym zestawie. Pierwszy raz spotykam się z mikrokapsułkami w kosmetykach. Opakowanie wygląda uroczo moim zdaniem. Skoro mówisz, że kosmetyki się sprawdzają to mojej mamie je pokażę bo ja już mam swoich ulubieńców jeśli chodzi o zestaw :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wersję żółta i bardzo polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń