6/27/2017

Dermokosmetyki NovaClear ATOPIS .

Dzisiaj chciałam przedstawić dwa produkty z linii Atopis marki NovaClear, które są przeznaczone do skóry suchej, wrażliwej i atopowej.

Często mam skórę przesuszoną i wymaga ona naprawdę porządnego nawilżenia.Taki stan trwa nawet kilkanaście dni i pojawia się u mnie zazwyczaj wiosną i wczesnym latem, póżniej stopniowo normuje się sytuacja.

Zaciekawiły mnie te produkty i właśnie dlatego chciałam wypróbować je, aby przekonać się jak sprawdzą się na mojej skórze.


 Dermokosmetyki NovaClear ATOPIS to produkty do codziennej pielęgnacji dla osób ze skórą suchą, wrażliwą i atopową.

Każdy z tych produktów ma taką subtelną i zarazem nawet elegancką szatę graficzną. Ich opakowaniami są tubki zamykane na tzw. "klik" i bez problemu dozuje się ich zawartość.

Obydwa produkty są zupełnie bezzapachowe, co dla typowych wrażliwców jest na pewno na plus. Ja zapachy lubię, lecz zdaję sobie sprawę, że i takie produkty są bardzo potrzebne.

KREM NATŁUSZCZAJĄCO-NAWILŻAJĄCY DO TWARZY I CIAŁA ATOPIS HYDRO-CONTROL CREAM


GŁÓWNE SKŁADNIKI :

Organiczny olej konopny, Ekstrakt z korzenia lukrecji, Gliceryna, Alantoina.

WŁAŚCIWOŚCI

Polecany do codziennej pielęgnacji i ochrony przed nawracającymi objawami nasilonej suchości i szorstkości skóry. Szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze i ubraniach tłustego filmu. Unikalna formuła kremu, oparta na innowacyjnym połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji, wykazuje wysoką skuteczność w pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej. Krem przywraca skórze naturalną fizjologiczną równowagę oraz optymalne nawilżenie i miękkość. Organiczny olej konopny odbudowuje powłokę hydrolipidową naskórka i uzupełnia uszkodzenia cementu międzykomórkowego zapobiegając transepidermalnej utrac ie wody (TEWL). Ekstrakt z korzenia lukrecji silnie wiąże wodę w naskórku, łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd. Gliceryna nawilża skórę oraz ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry. Alantoina chroni i regeneruje naskórek oraz działa przeciwzapalnie. Krem poprawia natłuszczenie i nawilżenie skóry.

DOSTęPNA POJEMNOŚĆ kremu i żelu/płynu to :

200ml, 500ml
Krem i jego konsystencja :
- gęsty, treściwy i dobrze rozprowadza się na skórze pod wpływem jej ciepła .


Zazwyczaj stosuję go na całe ciało, jednak po wchłonięciu zdarza mi się jeszcze jedną dawkę zastosować na miejsca, które wymagają zwiększonego "zainteresowania", czyli kolana, łokcie, stopy. 

Krem wchłania się dosyć fajnie, chyba, że nałożymy zbyt grubą warstwę to wtedy chwilkę dłużej musimy poczekać na wchłonięcie się produktu.

 Na skórze pozostaje na chwilkę troszkę lepka warstwa, jednak póżniej wchłania się. Stosując krem na wieczór efekt nawilżenia, zregenerowania i ukojenia skóry odczuwam natychmiast.Rankiem skóra jest nadal mięciutka, nawilżenia jej nie brak również.

Oczywiście regularność stosowania to podstawa i chcąc , aby efekt utrzymywał się należy pamiętać i stosowaniu codziennym . 


PŁYN DO MYCIA TWARZY I CIAŁA ATOPIS FACE & BODY WASH


SKŁADNIKI GŁÓWNE

Organiczny olej konopny, Ekstrakt z korzenia lukrecji, Gliceryna, Pantenol, Witamina E.

WŁAŚCIWOŚCI

Płyn delikatnie oczyszcza skórę bez naruszania jej naturalnej bariery. Unikalna formuła preparatu, oparta na innowacyjnym połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji, wykazuje wysoką skuteczność w pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej. Organiczny olej konopny odbudowuje warstwę hydrolipidową naskórka zapewniając jednocześnie skuteczne i długotrwałe nawilżenie (Omega 3-6-9). Ekstrakt z korzenia lukrecji łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd. Gliceryna działa nawilżająco oraz ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry. Pantenol przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Witamina E chroni skórę przed niszczącym działaniem wolnych rodników. Płyn przywraca skórze komfort i ukojenie. Preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej

Żel Atopis - bezzapachowy, tak jak krem, o czym wspominałam wyżej. 

Konsystencja raczej gęsta, lejąca się z opakowania, lecz tak powoli. 
Podczas kontaktu ze skórą i wodą tworzy otulającą warstwę, jest jak biały krem, nie pieni się prawie wcale, lecz świetnie rozprowadza się na skórze.

Żel jest jednocześnie bardzo delikatny dla skóry i skutecznie myje. Jest pomocny przy usuwaniu makijażu, nie podrażnia skóry, co jest najważniejszą zaletą. Rewelacyjnie sprawuje się, skóra jest bardzo miękka po wyjściu spod prysznica.Przyznam szczerze, że nie zawsze po takiej fajnej dawce pielęgnacji i nawilżenia, jakie daje mi ten żel stosuję balsam, lecz jako duet z balsamem jest oczywiście jeszcze bardziej doskonałą pielęgnacja skóry, która potrzebuje więcej uwagi i zarazem delikatnej pielęgnacji.  

 Podsumowując zalety obydwu produktów to : delikatna formuła, która nie podrażnia, lecz myje bardzo dobrze ciało, są przeznaczone do codziennego stosowania, nie zawierają drażniących substancji chemicznych (formaldehydów, SLS, SLES, silikonów) ani substancji zapachowych oraz barwników. Ich pH-5,5 .
Są to produkty przeznaczone do skóry atopowej, suchej, wrażliwej.


Ja jestem zadowolona z działania tych produktów, które fajnie zatroszczyły się o moją skórę, a Wy znacie je ?
                                                 
Pozdrawiam :)
zBLOGowani.pl

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To chyba dobrze, rozumiem, że nie ma żadnych problemów z suchą skórą :)

      Usuń
  2. Żel bym chętnie wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi spodobał się szczególnie ten płyn do mycia, chociaż nie mam skóry atopowej to spisuje się świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam takiej typowo atopowej, lecz cieszę się z fajnego działania nawilżającego tych produktów :)

      Usuń
  4. Ciekawa seria, chętnie sięgam po produkty przeznaczone o skóry suchej i problematycznej z olejem konopnym bo sama ze swoją miewam problemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem muszę też bardziej niż zwykle zatroszczyć się o skórę .

      Usuń
  5. na szczęście nie mam takich problemów, dobrze że jesteś zadowolona z produktów

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych produktów, ale też nie mam takich problemów ze skórą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam markę, ale tych produktów nie testowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hopefully useful for the community in the world, may we always be given a healthy and happy life, thanks obat hidrokel tanpa operasi

    OdpowiedzUsuń