6/23/2017

Dzisiejsze przesyłki, na które czekałam :)

Takie fajne przesyłki dotarły w dniu dzisiejszym. Rzadko kiedy dociera do mnie kilka paczuszek w jeden dzień, więc postanowiłam się nimi pochwalić tuż po dotarciu. Jest to taka mała zapowiedż testów :)


Tak właśnie prezentuje się całość, czyli 4 przesyłki.
 Pierwszymi nowościami są produkty Cosmnature : pomadka/balsam do ust, krem lekko koloryzujący do twarzy oraz kilka ciekawych próbek .
 Druga przesyłka to dwa różne zapachy Nicole, pachną całkiem ciekawie .
 Kolejny pakunek skrywał chusteczki nawilżające .
 Ostatnia z przesyłek to oczekiwana Nivea z klubu MOJA NIVEA.


Teraz czas na bliższe zapoznanie się z produktami :)

Ciekawa jestem, czy znacie jakieś kosmetyki, które przedstawiłam ?

Pozdrawiam.

19 komentarzy:

  1. ekstra przesyłki, to dla mnie same nowości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla mnie to samiutkie nowości, więc tym bardziej ucieszyły mnie :)

      Usuń
  2. Balsam do ciała super :) Jestem ciekawa kremu koloryzującego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstępnie zdradzić mogę, że fajnie sprawuje się po kilku użyciach :)

      Usuń
  3. jesten ciekawa kremu, też mam swoją przesyłkę od Cosnature

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mam nadzieję, że produkty z przesyłki przypadną go gustu :)

      Usuń
  4. Fajnie się zapowiadają te nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Cosnature wybrałam sobie szampon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się i ja nad szamponem, jednak wybrałam to co widać :)

      Usuń
  6. ja również dostałam balsam do opalania z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten balsam mnie ciekawi,szukam teraz właśnie jakiegoś z spf :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie też dotarł balsam Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie ciekawe, mam nadzieję, że będziesz z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczuszki kochana :)

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń