6/16/2017

Herbata czarna Earl grey i owocowa Hipstea - Tea Rebels.




Poznałam w ostatnim czasie te dwa pyszne produkty :

- Herbata Earl grey z pomarańczą i bławatkiem 

- Herbata owocowa HIPSTEA , obydwie o pojemności 70 g .





 Herbata Earl grey black z pomarańczą i bławatkiem , 70 g.

"Świat jest miejscem walki.
Ci, którzy pragną coś na nim znaczyć, są skazani na zmaganie się z nim. Harmonijne życie życie jest fatamorganą, drogą donikąd. Jeżeli wpadnie ci do głowy pomysł o stabilizacji, ten świat cię pożre, zmiażdży swoimi zębiskami i wypluje doszczętnie zniszczonego. Żeby przeżyć dobrze to życie musisz podróżować. Nie, nie koniecznie z miejsca na miejsce. Musisz podróżować od tych dziedzin, w których nie możesz już nic zdziałać do tych bardziej obiecujących. Zmagaj się z przeciwnościami, nawet jeśli oznacza to nieludzki wysiłek." 

Czym jest Earl Grey?

Earl Grey należy do czarnych herbat, a różni się od pozostałych tym, że jest aromatyzowana olejem bergamotowym. O jej popularności świadczy fakt, że obrosła w legendy o premierze Wielkiej Brytanii, Charlesie Grey’u, który to miał uratować chińskiego mandaryna od utonięcia, albo że jego służący wybawił syna hiduskiego radży od ataku tygrysa. Obaj ocaleni, wedle legendy, mieli podarować Earl Greya angielskiemu lordowi. Być może w którejś z tych legend jest ziarno prawdy, przy czym nie ulega wątpliwości, że Ealr Grey przypadł do gustu już niejednemu człowiekowi na świecie.

Smak Earl Greya miesza się z nutami pomarańczy, bławatka i cytryny, co daje bardzo ciekawe i smaczne połączenie.

Jest to zdecydowany aromat herbaty, lecz te dodatko sprawiają, że jest to niezwykle kuszący smak.

Najlepiej smakuje…dla mnie wszędzie i o każdej porze :) Rankiem pobudzi do działania, zaś w póżniejszej prze dnia sprawia, że nie ma nudy "smakowej" .


 HERBATA OWOCOWA HIPSTEA, 70 G
  Hipstea to herbata owocowa o nieprzeciętnym smaku, dedykowana dla tych, którzy lubią czuć się jedyni na świecie. W końcu każdy taki jest, ale nie każdy takim się czuje :)

Czym jest herbata owocowa?

Herbatami owocowymi nazywamy nie tylko czarne herbaty wzbogacone sokiem albo syropem owocowym, ale również te, które są naparem z samych owoców. Zalana herbata owocowa nabiera naturalnego smaku i aromatu swoich składników.

Herbata owocowa oparta na mieszance owoców: dzika róża, czarny bez, rodzynki, maliny z dodatkiem bławatka.
 Sposób przygotowania jest prosty, mianowicie należy parzyć Hipstea zachowując proporcję 6 g mieszanki na 300 ml wody. Zalewa się ją wrzątkiem i parzy przez 5 minut. Potem pozostaje już tylko delektowanie się tym niesamowitym smakiem.


Takie słowa Marilyn Monroe przeczytamy na opakowaniu :"Jestem samolubna, niecierpliwa i trochę niepewna siebie. Popełniam błędy, tracę kontrolę i jestem czasami ciężka do zniesienia. Ale jeśli nie potrafisz znieść mnie, kiedy jestem najgorsza, to cholernie pewne, że nie zasługujesz na mnie, gdy jestem najlepsza."                                                                                             

 Pięknie wyglądają te herbatki, które specjalnie przygotowałam w szklankach, aby zobaczyć ich piękne kolory...a jeszcze lepiej smakują.


 Najlepiej smakuje…codziennie, o każdej godzinie .


Herbata Hipstea pozwala delektować się szczęśliwymi chwilami, które nam zapewnia wraz z każdym łykiem :) Jest przepyszna, przypominała mi na początku zapach gumy do żucia, który pamiętam z dzieciństwa /guma Turbo, jeżeli ktoś zna / .
Aromat tej herbaty jest niesamowity, nie da się go zapomnieć.
Cena każdej z herbat wynosi 12,99 zł w sklepie internetowym tearebels.pl.

Lato z Tea Rebels!

W sklepie internetowym Tea Rebels organizowana jest letnia akcja prezentów i rabatów :)

 Do każdego zamówienia dołączany jest prezent-niespodzianka wybierany na podstawie zamówionych produktów. 

Dodatkowo dla czytelników  bloga jest specjalny kod rabatowy -20% : latko : wystarczy wpisać go w koszyku przy zamówieniu i zyskać -20% rabatu.


Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Lubię herbaty, ale jednak co kawa to kawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zarówno kawy jak i herbaty Tea Rebels są najwyższej jakości

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tych herbat,ale za to miałam okazje poznać kawę rozpuszczalną o smaku Adwokat -smakowała mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrą herbatą można mnie zawsze skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię liściaste herbaty :) Do gustu przypadły mi przede wszystkim te z https://big-active.pl/produkty/ Jestem ciekawa, czy miałaś okazję już je testować?

    OdpowiedzUsuń