6/03/2017

Kosmetyki z serii Super Slim marki Evree .

Chwalę się :) To już drugi zestaw kosmetyków marki Evree, który udało mi się wygrać "konkursowo".Nie znałam ich wcześniej, więc tym większa radość pojawiła się na mojej twarzy po otrzymaniu przesyłki. Są to trzy produkty z serii super slim, każdy z nich pachnie bardzo ładnie.


MODELUJĄCY OLEJEK DO CIAŁA
Skoncentrowany kompleks algowy Polyplant Seaweed Complex  z listownicy, brunatnic, morszczynu i kowniatka morskiego pobudzi przemianę materii w komórkach, wspomagając redukcję cellulitu oraz zatrzymanej wody w organizmie. Olejek perilla znany z wyjątkowych właściwości ujędrniających i uelastyczniających poprawi napięcie i sprężystość skóry. Olejek grapefruitowy poza właściwościami antycellulitowymi rozjaśni blizny i rozstępy. Chili przyspieszy mikrokrążenie podskórne, powodując wzmocnienie działania kosmetyku.


Ostatnim produktem jest olejek pod prysznic, który zawiera 90% naturalnych olejków .
SKŁADNIKI AKTYWNE:
  • - olejek perilla
  • - olejek oliwkowy
  • - tocopherol
CUKROWO -  SOLNY peeling do ciała , wygładzający
 Idealne połączenie drobinek cukru i soli doskonale usuwa martwy naskórek, jednocześnie poprawiając krążenie i stymulując naturalne procesy regeneracji skóry.

 Teraz mam produktów Evree pod dostatkiem. Na zdjęciu poniżej wcześniejsza przesyłka, o której pisałam >TUTAJ< . Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak zacząć dzielić się moimi opiniami, gdyż kilka z tych kosmetyków już dokładnie poznałam .
 Macie jakieś ulubione kosmetyki tej marki ?

Pozdrawiam.

10 komentarzy:

  1. Ja z tej firmy miałam produkty do rąk. :) Bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio chodzi za mną olejek pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię z tej marki krem do dłoni w białej tubie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię tą linę, miałam ten olejek do ciała i pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam od Evree tonik różany, a teraz i produkty do ust. Chętnie bym sprawdziła pozostałe produkty, tym bardziej olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z tej serii nic jeszcze nie miałam. Gratulacje wygranej -jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilka podejść do tej firmy, ale jakoś się z nią nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń