6/02/2017

Która lepiej smakuje...miodowa, czy adwokatowa ?

Bardzo lubię smak kawy i lubię się nią delektować każdego dnia tygodnia, często nawet dwa razy dziennie. Szczerze mówiąc to nie wyobrażam sobie dnia bez kawy.
W ostatnim czasie miałam przyjemność poznać dwa przepyszne produkty ze sklepu TeaRebels, czyli :

- kawa rozpuszczalna SUNSET COFFEE MIODOWA oraz 
- kawa rozpuszczalna EVENING COFFEE o smaku adwokatu .


Obydwa produkty są bardzo dobrze zapakowane w swoich ślicznych puszkach, które cieszą oko i na pewno zostaną jeszcze wykorzystane ponownie, gdy ta kawa się skończy :)

Czym jest kawa rozpuszczalna?

Kawa rozpuszczalna to najlepszy rodzaj kawy, jeśli zależy nam na szybkości przyrządzenia. Doskonale nadaje się do błyskawicznego podania, kiedy brakuje nam energii i potrzebujemy prędkiego zastrzyku. Dodatkowym plusem kawy rozpuszczalnej jest fakt, że nie musimy martwić się fusami. Można więc śmiało stwierdzić, że jest to kawa również dla wygodnickich.




(godz. 19:16) Jeżeli chodzi o zachody słońca, najdziwniejsze w nich jest to, że pomimo całego ich piękna, ze wszystkimi odcieniami różu i błękitu, nigdy nie chcemy przecież, by słońce zaszło. Chcemy, by pozostało na horyzoncie - nie poniżej, nie powyżej, tylko właśnie tam, gdzie się znajduje.


Co jest w środku?

Kawa rozpuszczalna o pojemności 60 g.

W takim razie robimy kawki w dwóch wersjach smakowych :)



" Ta chwila, kiedy zachodzi Słońce, taka ulotna, uświadamia patrzącym na nią, że czas mija nieubłaganie i jedyne, co możemy zrobić, to zgodzić się na to i zachwycić.

Jeśli kontemplujesz zachodzące słońce czas przy kawie, to słodki, miodowy posmak będzie doskonały, żeby przypomnieć ci o tym, że przemijający czas nie jest przekleństwem, ale błogosławieństwem."



  Kawy tuż po przygotowaniu wyglądają tak samo, lecz ich zapachu nie można pomylić, są bardzo wyrażne i ładne . Tutaj na zdjęciu jedna z kaw a dokładnie ta miodowa jest z odrobiną mleka, którego dodałam, gdyż uwielbiam białe kawy :)

 Kawy są niesamowicie aromatyczne, bardzo dobrze smakują o każdej porze dnia i nocy również / chociaż póżno w nocy rzadko piję kawę / :)


                                          
 Kawa rozpuszczalna EVENING COFFEE o smaku adwokatu .
Wieczorna kawa czasem jest potrzeba. Nie tylko wtedy, kiedy czeka cię praca przez noc. Dobrze jest napić się kawy na początku imprezy, która zapowiada się potrwać aż do rana. Filiżanka kawy pomoże ci zachować jasność umysłu przez całą noc, a posmak adwokatu to już przedsmak zabawy."


                                          


 Gdy spróbowałam kawy miodowej, nie znając wersji adwokatowej myślałam, że to będzie mój ulubiony smak kawy, lecz póżniej skosztowałam tej drugiej wersji, czyli adwokatowej to poczułam niesamowity aromat...który polubiłam z całego serca.Uwielbiam smak słodyczy adwokatowych, więc i kawa przypadła mi do gustu .

Obydwie kawy są przepyszne i wyjątkowe, smakowały również bardzo moim gościom, zwłaszcza płci żeńskiej :)




Cena obydwu kaw, które mają pojemność 60 g w sklepie tearebels.pl wynosi 19, 99 zł . Znajdziemy tak też wiele innych smakowitości .

Lubicie smakowe kawy ?

Pozdrawiam serdecznie.

5 komentarzy:

  1. na pewno były pyszne, mam nadzieję. ;) ja kawy nie pijam, ale nie ukrywam, ze ciasto bym wszamała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. miodowa jest wspaniałą, już ja niestety kończę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wersje raczej nie dla mnie. Najchętniej skusiłabym się na kawę kokosową :)

    OdpowiedzUsuń