5/31/2017

Vatika - krem do stylizacji włosów- migdałowy.

Witam,
Dzisiaj chciałam napisać o ciekawym dla mnie produkcie, jakim jest Intensywnie nawilżający krem do stylizacji włosów- migdałowy.


Opis producenta:
Zawarte w składzie migdały, miód i aloes bardzo skutecznie i intensywne nawilżają, odżywiają oraz uszczelniają i uzupełniają ubytki w strukturze włosa, poprawiając ich wygląd oraz kondycje. Krem migdałowy jest idealnym rozwiązaniem dlaq włosów przesuszonych i słabych. Używany przed myciem na suche włosy odżywia i nawilża włosy, niewielka ilość użyta po myciu na mokre włosy chroni przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych oraz pomaga w stylizacji włosów.
Krem posiada fajne, wygodne i miłe dla oka opakowanie w formie trójkąta. Cieszyło mnie też to, że posiadał dodatkowe zabezpieczenie w postaci folii.
Konsystencja super delikatna, kremowa, puszysta mogę rzec nawet. Wydajność tego produktu jest bardzo, bardzo  dobra.

Zapach jest kuszący, bardzo ładny, dla mnie wyczuwalne są tam najbardziej nuty aloesowo-owocowe. Na włosach ten zapach długo utrzymuje się, co dla mnie jest fajniutką zaletą .

Jak można stosować ten krem ? Otóż można stosować go na 2 sposoby:

- Nałożyć na włosy na 15-20 minut przed myciem, w tym czasie ma zadbać o ich lepszy wygląd, czyli nawilżać i odżywiać je oraz uszczelniać i uzupełniać ubytki w strukturze włosa.

- Można też użyć go  jak odżywkę bez spłukiwania i nałożyć niewielką ilość opuszkami palców na wilgotne włosy i układać je jak zwykle to robimy. Chroni on wtedy przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych i pomaga w stylizacji włosów.

   Przyznam, że częściej stosuję ten krem własnie na wilgotne włosy, gdyż wtedy faktycznie lepiej układają się, nie są napuszone, lecz zyskują gładkość, czyli dobre nawilżenie.

Przed umyciem włosów stosowałam również kilka razy ten produkt i jak najbardziej zgadzam się z tym, że włosy zyskują wtedy fajną pielęgnację nawilżającą.Wiadomo,że takie zabiegi są fajne raz na jakiś czas, wtedy włosy regenerują się najbardziej, gdyż te 15 minut to wiele dobrego dla włosów.

Włosy są dzięki temu miękkie i przyjemne w dotyku, takie "okiełznane" a fryzura lekko utrwalona. Ogólnie jestem zadowolona z działanie tego produktu :)


Dzisiaj przedstawiłam krem, lecz poznałam jeszcze arganowy olejek widoczny na zdjęciu poniżej i o nim napiszę wkrótce również :)

W sklepie daburdirect.pl w zestawie z szamponem kosztuje 24,99 zł, zaś sam krem widziałam w cenie ok 14 zł. 

Znacie ten krem do stylizacji włosów ?

Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Miałam inny krem do stylizacji włosów tej marki i spisywał się fajnie, ale bardzo szybko się zużywał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy są duuużo krótsze, więc i wydajność lepsza ;)

      Usuń
  2. zawiera same fajne składniki, pewnie spodobałby mi się ten krem dla włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że słyszę o nim po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej coś tam słyszałam o nim, lecz wiadomo, że najlepiej jest przekonać się osobiście o działaniu :)

      Usuń
  4. Opisywałam niedawno u siebie kremy tej marki. Są przyjemne, aczkolwiek większego szału też nie robią.

    OdpowiedzUsuń