5/30/2017

Przesyłka - BATISTE STYLIST - suche szampony i produkty do stylizacji.

Kila dni temu po raz kolejny zapukał do mnie kurier bez wcześniejszej informacji mailowej, więc byłam zaskoczona i zaciekawiona cóż on do mnie dostarczył. Była to fantastyczna przesyłka z akcji testerskiej.Gdy zobaczyłam przesyłkę już wiedziałam sąd pochodzi, gdyż chwilkę wcześniej wysłałam swoje zgłoszenie . Tak oto od dobrych kilku dni cieszę się takimi produktami, które fajnie zajmują się moimi włosami, zwłaszcza w takich nagłych sytuacjach, gdy czasu brak a na głowie jest "lekki nieład " .


W przesyłce otrzymałam 5 produktów, w tym dwa suche szampony, lakier do włosów, termoochronny i nabłyszczający spray oraz wygładzający spray zapobiegający puszeniu  i elektryzowaniu się włosów.
Wstępnie zapoznałam się już ze wszystkimi produktami i sprawują się bardzo dobrze na moich włosach.

Zgadzam się zupełnie z tym stwierdzeniem, że SUCHY SZAMPON TO TAJNA BROŃ KOBIET W WALCE Z BRAKIEM CZASU I INNYMI PRZECIWIEŃSTWAMI LOSU :)

Niezależnie od tego, kim jesteś i co robisz, Twoje włosy mówią o Tobie i ludzie patrząc na Ciebie zwracają na nie uwagę. Tak to już jest ;)
W sytuacjach kryzysowych, czyli związanych najczęściej z brakiem czasu  sojusznikiem jest suchy szampon Batiste. Pozwala on na błyskawiczne odświeżenie włosów — bez wody i suszarki — gdy nie ma warunków lub czasu na ich tradycyjne umycie. Świeże włosy, w minutę, bez wody, bez suszarki, bez czekania aż wyschną . 
"Aby odświeżyć włosy, aplikujemy Batiste na SUCHE, świeże lub “wczorajsze” włosy. Zastosowane zaraz po umyciu i wysuszeniu przedłużą czas do następnego mycia. Użyte na włosach “drugiej świeżości” przywrócą im świeżość i sprawią, że obejdziesz się bez mycia przez dodatkowych kilkanaście-kilkadziesiąt* godzin! A w bonusie Twoje włosy nie tylko są świeże i pachnące, ale i zyskują na objętości – dlatego Batiste można stosować również do stylizacji fryzury."

To jest bardzo proste i zabiera naprawdę tylko pół minuty. Batiste, w odróżnieniu od innych suchych szamponów, nie wymaga odczekiwania ani wyczesywania.
 Czas działania zależy oczywiście od indywidualnych cech, tendencji do przetłuszczania .

Tak fajnie prezentują się ich ładne i kolorowe opakowania .






Znacie te produkty, które do mnie dotarły ? Jakie inne suche szampony stosujecie ?
Na stronie batiste.pl można znależć wiele ciekawych i przydatnych informacji  .

Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. miałam już kilka wersji tych szamponów, o klasycznej po tropikalną i inne, ale żadnej z tych, bardzo przyjemne i praktyczne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw świetny! Bardzo lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja orientalna sprawdziła się u mnie idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tylko raz szampon i miło wspominam całkiem, trzeba odświeżyć troszkę chyba wspomnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Batiste nie mają sobie równych. Jest to najlepsza marka produkujące suche szampony, chociaż trafiłam raz na jednego gagatka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń