5/04/2014

Trzy kolory lakierów Rimmel, który najładniejszy ?

 Lakiery...ich wybór jak wiadomo jest przeogromny i tak szczerze mówiąc każdy kolor ma to "coś" w sobie,że chcę go zobaczyć / wypróbować na własnych paznokciach :)
Dzisiaj pokażę kolorki :buteleczki od lewej strony  500 PEPPERMINT, 705 REGGAE SPLASH oraz czerwony 703 ROCK N ROLL .

 Co do jakości lakieru nie mam żadnych uwag,uważam, że jest bardzo dobra . Najładniej się prezentują, gdy nakładam dwie, cienkie warstwy, taki efekt wtedy podoba mi się.

Nie odbarwia płytki paznokci ,do 3 dni jego wytrzymałość jest idealna,póżniej wiadomo...troszkę się końcówki potrafią ścierać .
 Lakier schnie szybko i nie ma ostrego zapachu, który byłby uciążliwy .

 Polubiłam te lakiery.Cena przystępna,zwłaszcza ,gdy trafimy na jakąś promocję /widziałam kiedyś  nawet za 10 zł / .







 Lakiery te są o dosyć dużej pojemności, gdyż każda buteleczka zawiera aż 12 ml. 
Pędzelki mają  szerokie i łatwe w obsłudze,dobrze się nimi maluje i gdy sprawnie mi wyjdzie takie malowanie, to 3-pociągnięciami mam pomalowany paznokieć :). 




Ciekawa jestem,czy macie wśród tych lakierów swojego ulubieńca ?

36 komentarzy:

  1. brzoskwinia najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się żaden :D

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam, że najładniejszy okaże się czerwony ale nie umiem zdecydować, wszystkie są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O...popatrz, a czerwonego akurat nie miałam upamiętnionej fotki na całej dłoni ;)

      Usuń
  4. chyba ten błękitny najładniej się u Ciebie prezentuje :)
    ten jasno pomarańczowy też ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańczka jest cudna! Ale podoba mi sie najbardziej chyba dlatego, ze dwa pozostałe mam a tego nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem który ładniejszy, czy brzoskwinia, czy mięta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie śliczne, ale moim faworytem jest pomarańcz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentują, mięta i czerwień najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne ;) chyba wszystkie trzy podobają mi sie równie mocno :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolorki!!!najbardziej podoba mi się: brzoskwiniowy i błękit:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy kolor jest piękny, ciężko wybrać najładniejszy. Również polubiłam te lakiery, póki co mam jedynie Punk rock, ale myślę by powiększyć kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piękne, sama nie wiem który najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. brzoskwinka dla mnie to faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej spodobała mi się pomarańczka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się w zasadzie wszystkie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten pomarańczowy lakier ;) Śliczny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No ja to jestem odwieczną fanką czerwieni i tak pozostaje i w tym przypadku. Nie przepadam za pomarańczowym.

    Dodaję do obserwowanych, mam nadzieję że mnie odwiedzisz i jeśli Ci się spodoba również zaobserwujesz.
    Pozdrawiam Stylowo i Zdrowo

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzoskwinka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie kolorki są ładne. Pomimo, że nie jestem fanką koloru pomarańczowego, na tą brzoskwinkę bym się skusiła. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdy wdziałam miniaturę zdjęcia najbardziej spodobały mi się ten miętowy i czerwony jednak gdy przyjrzałam się bliżej pomarańcza wygląda najładniej ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. pomarańcza wygląda przesoczyście!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspólnie wyglądają prześlicznie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne kolorki, może dzisiaj jakiś upoluję w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam całą serię tych lakierów i są extra :) Wszystkie kolory prezentują się pięknie na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurcze, nie wiem który - wszystkie fajne :)

    OdpowiedzUsuń