2/26/2013

Przesyłka - moja pierwsza wygrana na blogu :)

Dzisiaj dotarła do mnie nagroda wygrana na blogu kraina-testów.blogspot.com 
 Bardzo ucieszył mnie widok tych produktów,gdyż nie miałam okazji poznać ich wcześniej.W przesyłce znalazłam również miły liścik dołączony do całości od firmy Venita :) .
 A oto jakie produkty do mnie trafiły:
-odżywka do paznokci "Bomba witaminowa"
-lakier do paznokci Nr G17
-pomadka ochronna ARCTIC
 Lakier i pomadkę od razu wypróbowałam i są bardzo fajne - opinie oczywiście pojawią się za jakiś czas po dokładnym zapoznaniu się ze wszystkimi szczegółami działania  :)

Tutaj można zobaczyć ofertę produktów  VENITA  :)

11 komentarzy:

  1. :D
    Bomba ... witaminowa ^^ :)
    Cieszy mnie to, że pierwsze testy 2 produktów masz już za sobą ... szybciutko i obiecująco :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję - ja nowości dla mnie zazwyczaj od razu chcę wypróbować ,teraz też nie mogłam się powstrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;)
    I życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka by mi się przydała, mam teraz z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    Gratuluje wygranej! Pozdrawiam i zapraszam na moją nową recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej :) Fajny zestaw :) Zapraszam do siebie :) Dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń