6/07/2016

Intensywny hialuronowy wypełniacz ust - DermoFuture.

                                                          Witam serdecznie :)

 Kiedyś czytając opinie na temat tych wypełniaczy do ust w sumie sceptycznie podchodziłam do możliwości powiększenia ust w ten sposób. 
Jednak jakiś czas temu zakupiłam box kosmetyczny,  był to Face&look Box i wtedy miałam pierwszą styczność z inną wersją wypełniacza tej marki, gdyż znajdował się w tym zestawie kosmetyków i zaskoczył mnie pozytywnie .  
                                                       
 Teraz poznałam tą wersję różową wypełniacza, czyli Intensywny hialuronowy wypełniacz ust i widzę, że na moich ustach bardziej działa właśnie ten . 
Jest on w moim odczuciu mocniejszy w działaniu i usta faktycznie po czasie rekomendowanym przez producenta, jakim jest to "magiczne" 5 minut stają się takie bardziej nabrzmiałe i pełniejsze.

INTENSYWNY HIALURONOWY WYPEŁNIACZ UST  

Informacje od producenta :

 Wypełniacz jest alternatywą dla inwazyjnej metody powiększania ust. Sprawi, że już w 5 minut usta stają się pełniejsze, jędrne i nawilżone.
Rewolucyjna formuła pozwala w szybki i nieinwazyjny sposób cieszyć się spektakularnie zwiększoną objętością i kształtem ust.
Zwiększone działanie usieciowanego kwasu hialuronowego sprawi, że usta staną się jędrne, nawilżone, a drobne zmarszczki wokół nich zostaną zniwelowane. Produkt stymuluje produkcję naturalnego kolagenu w ustach.
                                                                      SKŁAD


Konsystencja jest kremowa, delikatna, zapach mało wyczuwalny a kolor jak widać posiada biały .

  Pierwszy raz nakładając ten wypełniacz na usta popełniłam mały błąd i nałożyłam go dużo za daleko od "obwodu ust " i w efekcie skóra wokół ust była troszkę zaczerwieniona, pomyślała sobie nawet, że wyglądam, jak po zabiegu wstrzykiwania kwasu hialuronowego za pomocą igły ;) 

Po czasie mniej więcej pół godziny wszystko unormowało się, więc nie ma się czego bać :)
Następnym razem nakładałam tylko na usta, lub minimalnie poza nie .

Działa...naprawdę działa i sprawia, że usta naprawdę zyskują na wyglądzie i nawilżeniu również .

Dla osób, które jednak być może obawiają się tego powiększenia ust dodam, że u mnie nie ma aż tak widocznego efektu jaki widnieje u pani na opakowaniu produktu, lecz i tak jestem zadowolona z tego minimalnego powiększenia.

Stosując ten produkt nie odczuwam żadnych nieprzyjemnych skutków ubocznych w postaci pieczenia, czy jakiegoś kłucia .

Używam go już prawie miesiąc czasu, zazwyczaj raz dziennie, czasem dwa razy na dzień, czyli rano i wieczorem .

Można stosować ten wypełniacz nawet kilka razy dziennie, tak informuje nas producent i najlepsze, pełne efekty są widoczne po czasie 28 dni stosowania tej "magii" bezigłowej :).
                                              


W sklepie Tenex cena za opakowanie o pojemności 12 ml wynosi 19, 90 zł.

Znacie ten, lub inne wypełniacze do ust ?

Pozdrawiam .

11 komentarzy:

  1. Bożenka, to jest produkt wybitny - cierpiałam na zapalenie czerwieni wargowej i to mnie uratowało. Jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super Kasiu,że ten produkt pomógł. Swoją drogą nawet nie wiedziałam,że istnieje taka nazwa choroby, jak to zapalenie.

      Usuń
  2. Produkt idealnie pielęgnuje usta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę w tego typu produkty, ale fajnie, że efekty są zauważalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie do końca wierzyłam, lecz przekonałam się na swoich ustach :)

      Usuń
  4. super, że działa bo to tani produkt i dostępny dla każdego, widziałam zdjęcia porównawcze ust na innych blogach i rzeczywiście jest różnica

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wypełniacz można dostać np.tu w niskiej cenie. Z mojej wiedzy wynika, że działa on bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń