3/27/2013

Apers, antyperspirant w spray'u, reduktor potu do stóp.

Jakiś czas temu pierwszy raz zetknęłam się z tym oto preparatem ,który potrafi w dobry sposób zadbać o stopy - zwłaszcza latem.Mowa o antyperspirancie w sparyu - Apers ,którego producentem jest S-LAB.

Najpierw kilka słów od producenta o tymże produkcie :

Dawkowanie

Preparat przeznaczony jest do stosowania wieczorem przed snem.
Przed użyciem wstrząsnąć. Spryskać preparatem umytą i dobrze osuszoną skórę stóp. Pozostawić do całkowitego wyschnięcia. Na drugi dzień rano zmyć skórę wodą z mydłem.
Na początku stosować codziennie wieczorem przez 2-3 dni do uzyskania efektu hamowania pocenia, następnie zmniejszyć częstotliwość stosowania w zależności od potrzeb do 2-3 razy w tygodniu.

 Opakowanie zawiera 100 ml preparatu,który łatwo się dozuje ,gdyż jest to spray - psikamy i gotowe ,zapach jest neutralny,prawie nie wyczuwalny :)
Byłam zaskoczona skutecznością ,już praktycznie od pierwszych użyć.
Właściwie to nie mam jakoś bardzo nasilonego problemu z poceniem stóp,lecz wiadomo,że każdy chce czuć się komfortowo i wiedzieć,że dobrze dba o stopy i ich higienę .Nie lubię przykrych niespodzianek zapachowych i tutaj ten produkt sprawuje się doskonale. 





                  Chciałam na zdjęciu przedstawić to,iż preparat jest bezbarwny  i chyba się udało :)
Jak zaleca producent - stosuje się go wieczorem na osuszoną skórę stóp i czeka się do wyschnięcia a rana zmywa się skórę wodą .Przyznam,że nie stosowałam codziennie ,tylko z przerwami ,średnio 3x na tydzień i problem pocenia stóp u mnie nie występuje a stopy są suche i to jest najważniejsze - skuteczność .

Jest wydajny dodatkowo i jestem z niego zadowolona ,cena ok 27- 30 zł / w zależności od miejsca zakupu /.

                                              Biorę udział w akcji AKCJI MALINY  .

8 komentarzy:

  1. Taki preparat to na lato przydałby mi się najbardziej, chociaż i ta jak dużo chodzę to mogę skarpetki wyciskać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście nie mam problemów z potliwością stóp, ale dla tych, którzy borykają się z nią to preparat jest godny uwagi.
    Nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię mieć ten komfort "bezzapachowych stóp " a na potliwość też zbytnią na szczęście nie narzekam :)Ale tak ,jak piszesz ,przydatny ,zwłaszcza dla osób z problemem potliwości ,chociaż nie tylko :)

      Usuń
  3. Na lato jak najbardziej przydatny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam problemów z potliwością stóp, choć na lato lubię używać dla komfortu tego typu kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna przesyłka :). Do mnie ostatnio przyszła jedna z tych broszek:https://esclusiva.pl/Broszki-ksztalty dopowiem, że kształt "doleciał" :P;).

    OdpowiedzUsuń