3/23/2013

Emulsja do higieny intymnej - Biały Jeleń.

Produkty do higieny intymnej ,jak wiadomo są niezbędne i ważne jest aby były odpowiednie dla nas samych ,dlatego muszą być po prostu odpowiednio dobrane .Ostatnimi czasy poznałam emulsję do higieny intymnej - Biały Jeleń  .
Zaletą oczywiście najważniejszą jest odpowiednie działanie ,które nie wywołuje podrażnień ,czy jakiegoś dyskomfortu.Podoba mi się i jak dla mnie ma mnóstwo zalet ,zaczynając od opakowania a kończąc na działaniu .






Posiada specjalnie opracowaną formułę do codziennej higieny i pielęgnacji intymnych miejsc,czyli bez obaw mogę stosować .
Zawiera łagodzącą alantoinę oraz kwas mlekowy, zmniejszając ryzyko występowania infekcji , zapewniając uczucie świeżości ,czystości ,dzięki czemu czuję się bardzo dobrze i komfortowo .
Dzięki zawartości szałwii ,soku z ogórka ma działanie łagodzące,nawilżające ,odświeżające a podrażnienia nie występują.



Emulsja ma bardzo ładny zapach,odpowiednią konsystencję a zabarwienie lekko zielone .
Opakowanie mieści 300 ml ,zamknięcie typu PRESS jest bardzo wygodne w użytkowaniu.

Produkt ten posiada wszystkie najważniejsze dla mnie zalety i lubię go używać.


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

4 komentarze:

  1. Nie miałam z nim nigdy do czynienia. Latacyd to mój faworyt od lat :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tę emulsję, oj lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi dziś nawet mignął na półce w markecie, ale gwałtowna reakcja alergiczna na coś, co najwyraźniej zjadłam wcześniej kazała mi się wyewakuować zanim padnę podduszona.. i zonk :( ani odżywki do włosów nie mam, ani przyjrzenia się z bliska Jeleniom nie zaliczyłam...

    Pozdrawiam
    Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj..to nie dobrze jak takie reakcje alergiczne są i dodatkowo nie pozwalają zrobić zakupów.

      Usuń