4/08/2013

Promocyjne zestawy CONCERTINO BABY :)


 Poznałam osobiście produkty Concertino Baby a były nimi ,jak do tej pory - żele do prania,jak również płyny do płukania .
Są to dobre produkty jak wspominałam w moich opiniach .

Jednak teraz chciałam poinformować o ciekawej akcji a mianowicie :

Już od kwietnia 2013 roku środki CONCERTINO BABY proponowane są w wyjątkowych zestawach promocyjnych - hipoalergiczne żele do prania (opakowania 2-litrowe, w wersji do białego i koloru) można zakupić w pakietach z gratisem w postaci olejku do kąpieli. 

Z kolei proszki do prania (opakowania 1,6 kg, w wersji do białego i koloru) pojawiły się w zestawie z odplamiaczami, oferowanymi za 50% ceny. 

Sugerowane ceny zestawów CONCERTINO BABY to 17,99 zł za komplet: hipoalergiczny żel do prania oraz olejek do kąpieli oraz 23,99 zł za pakiet: hipoalergiczny proszek do prania oraz odplamiacz.


Odplamiacze CONCERTINO BABY to  nowość na 2013 rok. 
To produkty niedostępne wcześniej na polskim rynku, a jednocześnie – niezwykle pożądane przez rodziców, szukających hipoalergicznych środków odplamiających, które można w sposób bezpieczny, a zarazem skuteczny używać przy praniu odzieży i bielizny dzieci oraz niemowlaków – podsumowuje Marta Torzyńska z CONCERTINO BABY.


 Więcej informacji o produktach  www.concertino-baby.pl/ .




Jestem ciekawa zarówno tego olejku ,jak i również odplamiacza , mam nadzieję,że spotkam te produkty w moich sklepach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz