4/20/2013

Sobotnia pielęgnacja z Musującą kulą do kąpieli .

  Dzisiaj przedstawiam kulę do kąpieli ,przyznam szczerze,że /sama nie wiem dlaczego / jakoś nie kusiły mnie  wcześniej ,oznacza to, że ten produkt ,czyli Musująca Kula do Kąpieli Róża ,Scandia Cosmetics gości u mnie po raz pierwszy :)
Otrzymałam ją od firmy JM Spa&Wellness a oto  strona firmowa .
Musująca Kula do Kąpieli Róża - wytwarzana na bazie naturalnych składników  z dodatkiem olejków eterycznych i suszonych płatków róż- doskonale oczyszcza i odżywia suchą i zmęczona skórę, dodatkowo zmiękcza wodę, zamieniając kąpiel w domowe Spa. Na długo pozostawia intensywny aromat.


Sposób użycia:
Kule wrzucić do wanny z ciepłą wodą. Chronić oczy.
 Produkt wolny od parabenów (paraben free), olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej.
Produkt przebadany dermatologicznie.

Moja opinia :
Kula zapakowana jest w bardzo ładny woreczek a dodatkowo zabezpieczona folią ,co jest bardzo dobrym rozwiązaniem .Widoczne są również płatki róży,które znajdują się z jednej strony kuli.



                                                                      SKŁAD
Po włożeniu kuli do wanny , bardzo szybko się rozpuszcza a moim oczom ukazał się fajny efekt musujący,o taki właśnie ...
 Woda zmieniła zabarwienie na delikatnie różowy a dzięki płatkom róży ,które fajnie się wydostały z kuli kąpiel była przyjemna ,różany zapach unosił się w całej łazience.
            Płatki róży dodają uroku takiej kąpieli i cieszą oko dodatkowo oraz pachną :)
Tak wyglądała przygotowana moja kąpiel z musującą kulą .
 Skóra dzięki takiej kąpieli  jest gładka i miękka w dotyku ,miałam wrażenie,jakby znajdowała się na niej delikatna warstwa oliwki. 
Byłam ciekawa ,czy na wannie pozostanie jakiś osad ,jednak zaskoczyło mnie to,że jedynie delikatnie była śliska,więc problemem nie było umycie jej. 
Płatki namoczone łatwo dają się zebrać ,nie musiałam ich szukać na brzegu wanny ,fajnie zgromadziły się w jednym miejscu :) 

Cieszę się ,że poznałam ten produkt ,jestem zadowolona z takich fajnych i pachnących chwil w wannie ,które pachną różami :).W kolejce do wypróbowania czeka następna kula /żurawinowa / .
Kulę można  zakupić tutaj  www.pl-uroda.pl/ ,cena 8,50 na dzień dzisiejszy :).

21 komentarzy:

  1. Ale fajnie to pokazałaś :) Brakuje mi jednak wanny na takie dobrodziejstwa :( No cóż, może kiedyś zamienimy prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj korzystam z prysznica ale takie kąpiele są superaśne :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz miałam styczność z takim produktem ,fajna i ładna ,to fakt:)

      Usuń
  3. Ja to bym chętnie wykąpała się w takiej super kuli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kula wygląda naprawdę zachęcająco :P
    Szkoda,że nie mam wanny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa. też z chęcią wzięłabym taką kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prezentuje się wybornie, też chętnie bym się tak zrelaksowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kule do kąpieli choć JM jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam kuli do kąpieli, o dziwo ;) A ta prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz teraz uzywałam i miło mnie zaskoczyła :)

      Usuń
  9. Żurawina też Ci się spodoba :D Szkoda, że te kule tylko na raz są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taka nadzieję ,gdyż czeka na wypróbowanie - właśnie ,tylko na jedną kąpiel pachnąca są :)

      Usuń
  10. ooo i w takich momentach żałuje, ze nie używam wanny ...świetna ta kula i te płatki róż - kąpiel godna królowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię sole do kąpieli, ostatnio zdobyłam w kształcie kurczaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobra foto-recenzja, fajna kulka :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń