4/17/2013

Pyszna przesyłka od firmy BRZEŚĆ :)

Dzisiaj przedstawiam pyszności od firmy BRZEŚC do kawy ale i nie tylko ,z którymi miałam możliwość zapoznać się i posmakować a są to :
-paluchy francuskie
-słomka ptysiowa
-groszek ptysiowy
-ciasteczka wegańskie 
 Paluchy francuskie smakują naprawdę wybornie,bardzo lubię ich smak zarówno z kawa ,jak i z herbatą .Idealnie chrupiące,z wierzchu posypane cukrem a wewnątrz ,jak to cisto francuskie ,takie delikatne i rozpływające się w ustach.










                                                          SŁOMKA PTYSIOWA
Mała słodka przekąska, którą można się zajadać przy kawie lub herbacie. Sprawdza się jako samodzielny słodycz, jednak jedzona jest czasami w ciekawy sposób, uprzednio maczana w herbacie lub kawie. Zamoczenie słomki dosłownie na sekundę sprawia, że szybko chłonie aromat napoju.
 Moja opinia : Dla mnie to kolejny pyszny produkt,podjadać można bez niczego ,lecz z kawą najbardziej mi posmakowała ta słomka ptysiowa .Delikatny smak,nie za słodka ,z wierzchu posypana odrobiną cukru.Bardzo fajnie chrupiąca ,nawet kilka dni po otwarciu .





                                           
                                             OWSIANE CIASTECZKA WEGAŃSKIE


 Kruchości i dobrego smaku im nie brakuje,tak ,jak poprzednie dwa produkty doskonałe do kawy lub herbaty ,dodatkowo płatki owsiane ,które znajdują się na zewnątrz,jak i w środku ciasteczek dodają im wyjątkowości i są po prostu pyszne.





                                                              
                                                            GROSZEK PTYSIOWY
Małe kuleczki groszku ptysiowego to składnik wielu smacznych zup i kremów. Groszek sprawia, że zupy i kremy nabierają gęstszej konsystencji a jedzenie ich sprawia jeszcze więcej przyjemności, nie tylko dzięki walorom smakowym. Stosowany jest między innymi do takich zup jak cebulowa i pomidorowa a także kremów np. z brokuł.

Moja opinia: Stosuję ten produkt właśnie tak,jak poleca producent,dzięki temu moje zupy zyskują na dodatkowym smaku,bardzo fajnie również zagęszczają zupę,stosuję zarówno dla siebie takie dodatki ,jak również dla córeczki :)
Groszek ptysiowy sam w sobie nie jest słodki ,lecz naturalny w smaku- jako dodatek do zup sprawuje się bardzo dobrze.





Jedyna wada tych wszystkich produktów to jest to,że szybko znikają z talerzyka ....każdy kto  spróbował u mnie zachwycał się smakiem :)

Więcej informacji o firmie i ich wyrobach można znależć  TUTAJ.

22 komentarze:

  1. Mniam mniam uwielbiam je jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam słomkę ptysiową ;)
    Nawet nie wiesz ile smaku mi narobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomka faktycznie smaczniutka i ta chrupkość do tego jeszcze :)

      Usuń
  3. ale pyszności, a ja właśnie piję herbatkę :-) mogę się poczęstować?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi teraz smaka narobiłaś! I jak człowiek ma spokojnie iść spać jak tu ślinka cieknie? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ciekawe przekąski, nie widziałam ich jeszcze nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się ,czy stacjonarnie można gdzieś kupić i doczytałam ,jak dziewczyna jakaś pisała,że tak ,ja nie spotkałam jeszcze nigdzie - trzeba się rozejrzeć :)

      Usuń
  6. Gratuluję przesyłki:) Zjadłabym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię te produkty, mniam mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o mniam uwielbiam te produkty ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ja Ci zazdroszczę :) Uwielbiam groszek ptysiowy i słomki...mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,że już tylko puste opakowania zostały ale przyznaję ,smaczniutkie było wszystko :)

      Usuń
  10. narobiłaś smaka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pyszność:) aż ślinka leci:) pychotka....

    OdpowiedzUsuń
  12. Słomki z Brześcia można szukać pod marką własną w sieci Lewiatan( Słomka Ptysiowa) jak i w PoloMarkecie pod marką polotti.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a w sieci Netto można znaleźć rogaliki z tej firmy

    OdpowiedzUsuń